installatie virtuele printer

Gestart door drummertje, 16 januari 2011, 21:38:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

drummertje

Beste lezer van dit forum,



Ik gebruik Windows 7.

Het lukt me niet om een virtuele printer wil installeren (cute pdf, acrobat distiller) .

Na installatie kan ik de printer niet terugvinden in de printmenus van office ea programma's.

In 'word' krijg ik bij het converteren naar pdf de melding compileerfout in verborgen module: Printing.

Op mn andere pc's met XP heb ik hier nooit problemen mee gehad.

Enige tips?



mvg,

Paul

Han

Bedoel je zoiets? http://www.colorpilot.com/emfprinterpilot.html
Ik heb in google gekeken maar de software die ik zag was allemaal software waar een demo van is waar je na het verstrijken van de demo termijn voor betalen moet.

Heb je al software voor een virtuele printer, vraag dan even bij de maker daarvan of die software ook in Win 7 gebruikt kan worden. Soms moet je installeren met administrator rechten om de rechten die de software nodig heeft goed te zetten.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

drummertje

Dank voor je reactie,

Het maakt eigenlijk niet uit welke pdf writer ik probeer, ik krijg ze geen van allen aan de praat.
Ik heb bij de Free Downloads speciaal gelet of ze op Windows 7 kunnen.

mvg
Paul

Han

Verwijder de software eens en installeer opnieuw maar dan rechts klikken op je setup.exe en dan kiezen in het uitklapmenu voor "Als administrator uitvoeren"

Staat hij na installatie er wel bij als je kijkt via je startmenu bij "Apparaten en Printers"?
Als dat zo is, zet 'm dan eens als standaardprinter en kijk dan eens in office of hij daar dan wel te zien is.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Bugs

Groetjes van Bugs