Uniblue Registry Booster

Gestart door paul76, 24 november 2010, 14:51:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paul76

Hoi!

Mijn vriendin wilde bepaalde bestanden openen op haar computer (QuarkXpress). Dit lukte niet omdat ze het bijbehorend programma niet erop heeft staan (maar wel op haar oude PC en een oude Mac). Toen heeft ze Windows laten zoeken naar oplossingen hiervoor en kwam uit bij (hoe weet ik nog niet) Uniblue RegistryBooster. De gratis scan heeft al 15 fouten verholpen en nu belde ze mij om te vragen of ze het moest kopen.

Mijn eerste reactie was: dit soort registerprogramma's: nooit doen! Even zoeken naar ervaringen levert b.v. deze site die erg positief is en ze hebben een Microsoft Partnership.

Daarom mijn vragen:

  • Kennen jullie dit programma en hoe denken jullie erover?
    Kan dit uiteindelijk helpen bij het openen van de QuarkXpress bestanden, waar het mee begonnen is?

Mijn veronderstelling is dat voor het openen van deze bestanden aanvullende software nodig is en dat een registry booster hier niet bij helpt.

Alvast bedankt!
Paul

Bugs@work

Ik ken het programma niet Paul, maar ik blijf dan ook ver van programmaatjes die je register cleanen. Je weet maar nooit wat er verwijderd wordt, en ik hou dat liever in eigen hand.

Ik denk dat je gewoon QuarkXpress moet installeren, en dat een registercleaner geen oplossing zal bieden. Wacht nog even op het antwoord van Han (ik zit nu op mijn werk en kan niet veel uitzoeken hier).
[move]Werken is een hinderlijke onderbreking van je vrije tijd[/move]

Han

Brr een browser laten zoeken naar oplossingen daar ben ik ook geen voorstander van.  :uhhh

Het enige programma wat ik ooit heb gebruikt om het register te cleanen was "Regclean" van Microsoft zelf. Wat Bugs al zegt........, ik blijf verre van dat soort programma's. Je weet nooit wat ze cleanen. Je bent de controle volledig kwijt. Ik installeer voor het gebruik van een extentie liever het programma of ik zoek een alternatief. Het register daarvoor cleanen is geen oplossing. Een programmaextentie die niet opent opent ook niet na het schonen van het register. Wat er namelijk niet is, dat is er na een schoonmaakactie nog steeds niet. De oplossing die windows aangaf slaat dus volkomen de plank mis en lijkt meer een reclamepraatje voor "Uniblue RegistryBooster".
Het is aan jezelf of je dat programma wil kopen. De een zweert bij dit soort programma's en de ander blijft er net als ik ver van weg. Ik kies ervoor om af en toe mijn image terug te zetten. Dan hou je je register ook schoon. Dat doe je niet door allerlei proggies zomaar te installeren. Juist daar wordt het register een zooitje van. 
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

paul76

Toch prettig dat er mensen als jullie zijn die mijn mening bevestigen!
Wij gaan inderdaad QuarkXpress installeren.

Topic mag dicht!

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!