Programma om foto's te bewerken

Gestart door welpke, 25 augustus 2005, 11:45:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

welpke

graag had ik informatie over wat ik zoal kan doen met mijn foto's.
bestaan er programma's om die aan te passen naar eigen verlangens zo ja ????
alvast bedankt.welpke

Han

Als je zelf een digitale camera hebt dan heb je daar ook software bijgekregen.
Op de cd waarop de driver zit om de camera met de computer te verbinden staat doorgaans ook een programma om de foto's mee te bewerken. Kijk dat maar eens na.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

welpke

ik heb een digitaaltje
hp 320  als ik de cdrom ervan op mijn pc zet lukt dat gewoonweg niet er komt altijd een foutmelding
ik heb ook wel een hp all-in-one daar kan ik wel iets mee doen maar dan moet ik eerst mijn foto's printen en terug scannen om er mee te kunnen spelen
en dat is wel een serieus werkske hoor maar voorlopig is dat mijn enige alternatief.   welpke.

Han

Een foutmelding hoeft niet zo serieus te zijn dat je verder niets meer met het programma kan doen.
Op internet kan je vaak oplossingen vinden voor foutmeldingen via de zoekmachine www.google.nl
- kijk op de site van de fabrikant voor een oplossing
- tik de exacte foutmelding in, in een zoekmachine als google
- Zoek hulp op een forum en stel een vraag erover onder vermelding van :
  * de naam van het programma wat de fout geeft
  * de exacte foutmelding en wanneer deze optreed
  * wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen
  * welk besturingssysteem je draait

Mogelijkheden genoeg  ;)




Wij hebben hier op het forum ook een zoekfunctie waarmee je in al bestaande topics kunt zoeken als je iets wilt weten. Er is nl een grote kans dat als er al over geschreven is dat de oplossing voor je vraag daar dan ook staat.

Een al bestaand topic op PCN is het topic "Digitale foto's bewerken". Ad vraagt daarin info over het bewerken van foto's en krijgt daar ook antwoord op. Een beetje omlaag in datzelfde topic staat een berichtje van Marpi over het gratis te downloaden programma "XNview" wat voor jou misschien interessant is.



Het is inmiddels 18 september 2005. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is, anders was de topicstarter er wel op teruggekomen. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!