dubbele bestanden.

Gestart door habasoft, 18 april 2005, 19:30:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

habasoft

Hallo Bugs
Ik weet niet of ik op de juiste onderdeel zit, :-[ maar ja niet geschoten is altijd mis. :uhmm
Mjin vraag is of er ook iets is om de vervuiling op mijn pc te verwijderen. Hierbij bedoel ik dubbele bestanden, die dus her en der dubbel op de computer staan, op verschillende schijven.
Geluidsfragmenten, en bitmaps lukt me nog wel met "zoeken", maar besturingsprogramma's staan er ook wel dubbel op (windows, programma files, documents en settings e.d.

vr gr Hans.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Bugs

Als je ook het besturingssysteem er dubbel op hebt staan zoals je schrijft, denk ik dat het verstandig is om je harde schijf te formatteren zodat je weer helemaal vers kunt beginnen. Vergeet niet om backups te maken van je belangrijke bestanden zoals Word en je e-mails (en wat verder voor jou belangrijk is).

Als ik het zo lees is dat voor jou de beste oplossing. ;)
Groetjes van Bugs

habasoft

 :)Bedankt, IK ga back-ups maken van de belangrijkste gegeven, en ik probeer de schijf te formateren.
vr gr Hans.
In de regel is het zo geregeld dat de regel geregeld dient te worden in de regel die dat regelt

Bugs

Dan doen we dit onderwerp dicht. Mocht je nog hulp nodig hebben tijdens of na de format (maar daar gaan we natuurlijk niet van uit ;)), dan kun je daar weer een nieuw onderwerp voor starten. :)
Groetjes van Bugs