Weg ebbende muziek op b.v. een PowerPoint voorstelling

Gestart door averheijden, 12 april 2005, 15:51:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

averheijden

Geacht Forum

Weet u misschien hoe men muziek b.v. in een Powerpointvoorstelling langzaan kan laten wegebben (dus op het laatst zachter worden tot men niets meer hoort)

In afwachting
Alfons
[move]AV[/move]

Han

Je schrijft "bijvoorbeeld in een Powerpointvoorstelling". In wel programma wil je dit uitfaden nog meer bewerkstelligen dan?
Het uitfaden van muziek is een optie die aanwezig moet zijn in het programma wat je op dat moment gebruikt om dat audiobestand te draaien. Zit dat er niet in dan kun je het audiobestand zelf aanpassen met een audioprogramma zoals bijvoorbeeld "Cooledit Pro" of de opvolger daarvan die "Adobe Audition" heet. Waarschijnlijk zullen er ook wel freeware programma's zijn waarme je dit kan realiseren.

Of het uitfaden van geluid aanwezig is in powerpoint weet ik niet.
dat moet dan een optie zijn bij het invoegen van de muziek.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

averheijden

Eigenlijk alleen in een PowerPoint voorstelling
[move]AV[/move]

Han

Welke Office-versie heb je op je PC.
Wil je het geluid overigens draaien als achtergrond of wil je het geluid pas horen als je ergens op klikt?

Ik draai zelf Powerpoint uit Office 2000 en ben even aan het uitproberen geweest. Ik kan in Powerpoint 2000
zelf het geluid niet uit laten faden. Bugs heeft Office2003 en in Powerpoint 2003 kan dat ook niet. Misschien wel in een nieuwere versie?

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

averheijden

Microsoft Office Xp

Draaien als achtergrondmuziek op B.v. een Powerpoint voorstelling

Maar voorzover ik me hebben laten informeren aan hen die een cursus PowerPoint geven zit het daar niet in

Ik heb nu de Software MP3- maker aangekocht en volgens de verkoper?? zou het daar mee moeten lukken
[move]AV[/move]

Han

Dan bewerk je dus het audiobestand zelf en daarna importeren in Powerpoint?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

averheijden

Ik ga dit in elk geval proberen



Edit Bugs: Het is inmiddels 16 mei 2005.
Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost.
Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
[move]AV[/move]