convert - encrypted file

Gestart door Format Arie, 22 augustus 2004, 13:54:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Ik ben wat wma bestanden aan het converteren naar mp3.
Het meeste is gelukt, maar bij een paar nummers doet hij het niet, en geeft aan dat het mogelijk om een encrypted file gaat. Kan ik daar nog iets aan / mee doen?

Han

Ik heb hier Cooledit pro. Daarmee kan je bijna alles op geluidsgebied.
Mail mij eens 'n WMA die problemen geeft Arie. Es kijken of ik 'm met Cooledit Pro wel om kan zetten. Lukt dat, dan mail ik 'm weer terug. Het is het proberen waard.  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Helaas  :-X

Je loopt hier tegen de nieuwe beveiliging van WMA bestanden aan. De files staan encrypted op de betaalde Muzieksites. Pas als je betaalt worden ze gedecodeerd aangeboden. Je kunt ze alleen afspelen op die betreffende computer, je kunt ze ook niet naar CD branden. Dat verschilt per muzieksite.

Als ik jouw WMA wil openen in m'n mediaplayer dan krijg ik deze info :
U kunt dit bestand niet op deze computer afspelen
Dit bestand kan niet door Windows Media Player worden afgespeeld omdat het bestand is beveiligd met een digitale licentie. De licentie waarmee u dit bestand ontgrendelt, zodat u het kunt afspelen, bevindt zich op de computer waar het nummer is gekopieerd.

Als u het bestand probeert af te spelen op de computer waar het nummer oorspronkelijk is gekopieerd, ontbreekt de licentie of is deze beschadigd. U moet in dat geval het nummer opnieuw kopiëren van de originele cd en vervolgens het bestand opnieuw proberen af te spelen.


CooleditPro geeft een vergelijkbare melding.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Oke, dan sluit ik het topic af.