Achtergrondje in frontpage

Gestart door Gerry, 10 november 2002, 19:52:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gerry

Sinds ik WINXP heb krijg ik niet meer normaal een achtergrondje geplaatst in frontpage 2002.

Ik nieuw AG gemaakt in psp, sla die dan op in my webs en als
ik dan bij opmaak in frontpage mijn AG wil plaatsen op mijn pagina, staan er allemaal vierkantjes van AG.  Voorheen was het dan ook een hele pagina.  Wat doe ik fout ? en Waar doe ik het fout,  in psp, of in frontpage ?  :-X

Gerry

marjolein

hoi gerry

je doet toch iets fout.

het maken van een achtergrondje in psp, van een plaatje is mooi met een afmeting 300 x300, deze sla je op als een jpg, in een map in mijn dokumenten (niet in my webs)
daar na ga je in frontpage naar de pagina waar je de achtergrond wil hebben, klik je met de muis rechts, ga je naar eigenschappen  pagina, dan open je het tabblad achtergrond.

dan kies je je achtergrond dmv achtergrond bladeren op kliken dan ga je naar je map waar je je achtergrond opgeslagen hebt dan klik je ok okee.
als het goed is verschijnt je achtergrond beeldvullend op je pagina.

groetjes marjolein.



Han

Is je achtergrondje zonder specifieke randjes zodat het plaatje steeds tegen elkaar aan geplaatst kan worden Gerry?
Dat is nl wat er gebeurt als je 'm als achtergrondje gaat gebruiken.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Gerry

Marjolein, ik dacht altijd dat ik mijn achtergrondjes en ook andere afbeeldingen die ik een mijn HP wil hebben ook in frontpage moet staan, ivm publiceren. Ik heb ook alle plaatjes van mij HP in tripod staan.
In het molenhofje heb ik geleerd om AG te maken met 10 kb en dat lukt goed.

Han, ik had inderdaad een plaatje verwerkt tot een achtergrondje, ik denk dat dat ook het probleem is ????

Beide dank je wel,   8) :)