Windows XP herstellen vanaf CD

Gestart door Creamon, 17 november 2003, 11:18:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Creamon

Hallo allemaal

Ik zit met een klein probleempje. Ik had een programma wat nog werkte voor de vakantie en nu niet meer. Ik had gisteren wel iets geinstaleerd wat een paar Dll bestandjes ergens in zet. Ik heb een klein vermoeden dat het daar mee te maken heeft en zou dus graag xp vanaf de CD herstellen zodat de Dll's weer worden hersteld. Maar hoe kan ik dat het beste doen. Ik heb voor de rest al geprobeerd om te Defragmenteren (hielp niet) fouten controleren (hielp niet) herstelpunt pakken van voor de vakantie (hielp niet) dus denk ik is dat misschien ook nog een optie.
Ik heb ook wel al een groep aan gemaild waar ik lessen van dit programma volg het is scrippy en wel met een cr..k dus misschien is dat ook het probleem??
Hij heeft wel een hele tijd gewerkt. Maar zou fijn zijn als ik alvast weet hoe ik dat ook al weer moets doen met de CD. Alvast bedankt  :)
Groetjes van Monique

Han

XP herstellen vanaf de cd gaat in dit geval ook niet lukken. Het gaat immers om een programma-bestand.
Waarom installeer je dat programma Scrippy niet opnieuw. Installeren in de zelfde map waarin het al stond zo alles van dat programma moeten herstellen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Creamon

Dat werkt niet met dit programma alleen verwijderen. Dus heb net al reactie van iemand gehad en ze zij hoe ik het kan proberen. Dus dat zal ik doen.
Maar zou graag toch willen weten hoe dat ook al weer ging met de CD zodat ik het kan uitprinten voor het geval ik het eens nodig heb en ik dan weet hoe het moet  :) Dus als je het niet erg vind om het even uit te legen  :-* :) alvast bedankt
Groetjes van Monique

Han

Prop de CD-rom in de drive en start ermee op.
Je ziet dan een keuzemenu. Volg wat daar staat
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Creamon

Ehum is het zo eenvoudig  ::) dat wist ik niet oh wat erg  ;D Heel erg bedankt Han  8) en het programma werkt weer  ;D :) Dus ben helemaal weer blij  ;D
Groetjes van Monique

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!