Van inbelverbinding naar kabel verhuizen.

Gestart door Lies, 02 juli 2002, 18:25:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lies

Sinds vandaag zit ik gelukkig op de kabel i.p.v. internetten via de telefoon ( pijnlijke portemonnee  :-\ ), maar nu heb ik een probleempje. Ik internette altijd via Compu Serve, dat beviel me best. Nu zit m'n hele favorietenlijst en m'n adresboek daar dus. Hoe krijg ik die op I.E. ?
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Gert

Staan de favorieten niet op je harde schijf C:/windows


Locatie: +21.3 NAP

Lies

Nee, als ik hem laat zoeken naar favorieten, vind hij alleen degene die al in mijn map van I.E. staan en niet die van Compu Serve. Ik heb al wel geprobeerd ze te verplaatsen, maar hij zet ze weg in een pfc. bestand en ik weet niet hoe ik dat moet openen.
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Han

Ik heb dit gevonden over een pfc bestand.

* Het is een extentie voor een tekstdocument.

* AOL gebruikt deze extentie voor de favorieten.  PFC betekent "personal filing cabinet". Alleen het AOL programma kan dit bestand goed openen Je kan het bestand niet importeren in IE of Netscape.

Probeer het bestand eens te openen in windows kladblok of in Wordpad. Zie je dan abracadabra of url's?


Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Angel

wat raar meestal staan de favorieten gewoon op je c-schijf heb je al met verkennen gekeken naar je c-schijf?

Meestal kun je ze gewoon verplaatsen met kopiëren als je ze in IE wilt krijgen moet je ze echt in de map C:/windows/favorieten hebben dit is een standaartmap van windows
Carpe Diem

Han

Ik denk dat Lies nooit favorieten lokaal opgeslagen heeft maar altijd bij Compuserve. Dat gaat daar heel anders, dan wij allemaal gewend zijn.

De uitleg over die bestandsnaam had ik trouwens hier vandaan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Lies

Dank je voor het zoeken Han. Als ik het bestand in Kladblok open krijg ik de URL's, dwars doorelkaar heen. Voor mij is dat abracadabra  ;D. Ik vrees dat er niks anders opzit dan alles lekker overtikken  :(.
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Han

Ik ga nog even verder zoeken voor je, maar ik ben bang dat er inderdaad niks anders opzit.....
Kan je dan bestand niet openen in Word? Daarin worden url's klikbaar. Scheelt een hoop tikwerk.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Lies,


Probeer ze eens te kopieren als op de blz bent op het internet, en dan plakken in je nieuwe map.
Je moet zze dan wel één voor één doen, maar nog beter dan typen.


Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Lies

Ik krijg het niet voor elkaar om m'n favorieten te openen in Word. Het is me wel gelukt om m'n archief met belangrijke mail te verplaatsen naar Word, na jullie advies, en daar ben ik al heel erg blij mee  :o.
Bezoek mijn website (url : zie profiel)