Opstartlogo WinXP niet vloeiend

Gestart door Stofke, 04 april 2004, 17:53:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Heb hier winxp geinstalleerd en als ik de pc opstart dan verschijnt het opstartlogo van xp in snokjes ipv vloeiend. Heb alles getest, drivers zijn allemaal ok. Enkel heb ik nu gemerkt als ik de DVD-RW van Benq loskoppel en ik start opnieuw op dat het logo wel vloeiend komt. Moet dus iets zijn ivm DVD-Writer, heb al eens een firmware upgrade gedaan maar zonder resultaat.

There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Heeft de voeding genoeg vermogen?

Zandman, heb jij dat linkje nog van die site waarop je uit kunt rekenen hoeveel vermogen je nodig hebt  n.a.v. de hardware die er in een PC geinstalleerd is?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Zandman

een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Stofke

There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Stofke

Amai, 359 watt zou ik nodig hebben en er zit maar 300 watt op. Heb da eens uitgerekend voor mijn pc en daar zou ik 325 minimum nodig hebben maar nog nooit miserie gehad met mijn systeem.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Als je d'r iets overheen zit zal je doorgaans geen problemen hebben.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

moet dus zeker één zijn van meer dan 360 watt dan, ze zouden dan beter die aopen kaskes mé 300 watt afvoeren dan  :(
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Dat zou kunnen maar dan worden ze duurder dan de concurrent hé. Die kasten worden afgeleverd met voedingen waarmee de boel nét draait. Je kunt er dan nog 1 of misschien 2 items bijplaatsen en dan houd het op.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

Het logo komt nu vloeiend te voorschijn, eens een ander ide kabel ingestoken. Wat ik wel nog heb dat is als de het logo van xp komt en dan gaan de balkjes van links naar rechts, dan zwart scherm en dan nog eens da logo en dan kan ik aanmelden. Na het inloggen krijg ik het buroblad, dan nog even zwart en dan sebiet terug het buroblad en dan is het ok. Strange.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Lijkt een hapering van de videokaart. De processor geeft z'n processortijd dan tijdelijk aan een ander onderdeel wat essentieler is voor het booten.

Als ie verder gewoon doorstart en goed werkt dan is dat toch niet zo erg? Ik vraag me wel af wat de videokaart gaat doen als je ermee gaat gamen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

Kabel van videokaart zat niet zo goed, probleem is nu dat als de pc opgestart is dat hij niet direct wil reageren, ik wil vb naar configuratiescherm gaan maar da gaat nie sebiet, de pc moet gelijk eerst op zijn positieven komen.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Voor welke storing is die PC bij je binnengebracht? Alles lijkt namelijk gerelateerd aan de videokaart ?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

De storing was als de pc meer dan 6 uur niet gedraaid had dat hij na de opstart met het logo van xp niet naar het buroblad wou overschakelen.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Prik er eens een andere videokaart in.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

Ziet er voorlopig allemaal normaal uit. Juist de SP1 voor winxp pro eropgezet, op dit moment nog alles ok.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Zandman

Hoe is het met dit probleem stofke is het al opgelost ?
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Stofke

ah ja sorry, probleem niet meer gehad, alles ok nu.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Zandman

Okay dan zet ik het topic op opgelost  :)
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.