Zone Alarm PRO configureren

Gestart door quantum, 23 februari 2003, 16:20:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

quantum

heb problemen op sommige sites steeds melding in kader

Titel  : Fout in script voor internet explorer


(in kader) er is een fout opgetreden in het script op deze pagina
 (vb) regel  134
        teken 1
         enz ,,,,,,,
Als ik zonealarm schutdown geen opmerking meer , dus door zone alarm (te ijverig?)
Waar op te lossen ( ben ik nu echt wel héééél beu)

Ge kunt er veel instellen , maar is toch een beetje warboel met alle tabmenus ::)      
THX
al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Han

Tja er is idd veel in te stellen in ZAP maar dat gebeurt bij installatie bijna allemaal vanzelf d.m.v. een wizard. Wat wil je weten? Kan moeilijk alle m'n ZAP-instellingen op gaan noemen he?   ;)

Ik draai hier al een paar jaar ZAP en heb dit probleem nog nooit gehad. Misschien het programma verwijderen en opnieuw installeren? Als je opnieuw installeert, dan krijg je de vraag of je je oude instellingen wil behouden. Zeg dan nee en doe de wizard opnieuw.
Vorige week was er ook weer een ZAP-update beschikbaar. Laatste versie is 3.7.098
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Alleen als het exact hetzelfde probleem is Joke  ;)
Open anders even een eigen topic. Het probleem van Quantum gaat over de Pro versie van ZoneAlarm.

Heb je ZAP echt helemaal verwijderd. Dus niet alleen de uninstall maar ook de verwijderprocedure gedaan die op de site van Zonelabs in de FAQ staat? Als je alleen de uninstall doet blijft er nog een hoop achter. (Hmm dat lijkt alleen nog maar zo te zijn bij de oude versie van ZAP. Bij de nieuwe versie staat dat uninstallen niet meer in de FAQ.)

Als je aan zonelabs via e-mail een vraag stelt, dan krijg je uitgebreid antwoord terug.  :)

Quantum, heb je scriptfouten tonen in IE uitstaan?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Mooi  :)
Hopelijk is dat dan ook de oplossing voor Quantum
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

quantum

volgend bekeken

- zet een vinkje bij "foutopsporing in scripts uitschakelen".er stond er één
Verwijder even het vinkje bij melding van "elke scriptfout weergeven" als dat er nog staatvind ik niet
- Dan nog even op "toepassen" en op "OK" klikken en dan ben je ervan af.
De update had ik al
Zal eens prob opnieuw te install (nu niet heb geen tijd ) :-\
al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

quantum

Han , je vraag of deze  topic mag gesloten worden

Heb nog geen tijd gehad , mag je sluiten indien er nog problemen er mee zijn zal ik wel iets laten horen .
Draai voorlopig free zone alarm ipv PRO versie , te druk om me daar mee bezig te houden  :(
Tot later
groetjes allen
al is uw pc nog zo snel windows die vertraagt hem wel

Han

Laat je niet haasten door PCN hoor Quantum, da's nergens voor nodig. Succes met hetgeen waarmee je zo druk bent de laatste tijd.

We laten dit topic gewoon nog eventjes open, totdat jij eraan toe bent  ;)
Goed idee van je om zolang de free-versie van ZA even erop te zetten
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Gert

Ik heb de tiny opzij geschoven en ook de pro zone aangeschaft, dus alle instellingen zo laten staan. Het staat in iedergeval in stealth  :)
Locatie: +21.3 NAP