Opruiming mappen Document and Settings

Gestart door Onliner, 10 februari 2003, 11:27:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Onliner

Ik wil graag mijn snelkoppelingen in Start /Alle Programma's indelen.
Bij Documents and Settings/All Users in het startmenu staan niet alle mappen en snelkoppelingen
Die staan verspreidt over andere mappen.
Kan ik deze snelkoppelingen verplaaatsen in een map .


Han

Ik zou niets verplaatsen in die map documents en settings. Alles kopieren naar de documents en settings van jouw account kan wel.
Alleen als je inlogt als administrator op je systeem dan kan je dat doen. Ingelogd als gebruiker mag dat niet.

Ik vraag me alleen af hoe die snelkoppelingen verspreid kunnen komen te staan. Log je steeds in op een ander account dan?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Onliner

Ik weet het niet Han ik heb in Documents and Settings verschillende mappen en geen accounts aangemaakt.
De 7 mappen zijn op een rijtje :
Administrator
All Users
Jansen
Default User
Eigenaar
Jan Jansen
SendTo

Webkabouter

Dan heb je waarschijnlijk ooit toch verschillende useraccounts aangemaakt. Dat moet haast wel. XP en 2000 (nt werkt ook met documents en settings toch?) maakt namelijk per user zo'n map aan.

Als jij bijvoorbeeld iets installeerd zal in jou eigen map onder start menu alleen maar een verwijzing komen te staan. Mar als het programma kijkt of je admin bent dan gaat ie het voor alle users (dus in all users) zetten. Vandaar dat daar ook weinig in staat.

Je kunt toch ook het indelen door in hje startmenu rechts te klikken op programma's en dan verkennen kiezen? of  openen of werkt dat niet?

Onliner

In het startmenu op rechts klikken  en verkennen?
Die wist ik nog niet Webkabouter.
Bedankt. 8)