Urls aanklikken in email lukt ineens niet.

Gestart door anastacia, 02 augustus 2005, 19:23:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anastacia

Hoi allemaal,

Ik heb Windows XP.Nou heb ik het vermoeden dat het aanklikken van de urls in de email ineens niet meer lukt, door een progamma dat ik heb gedownload.Dat is Hitman Pro.Ik had er nooit last van en nu wel ineens :-\Ook de urls van de emails die komen van mijn weblog kan ik niet aanklikken, en bijv. ook niet webradio van mijn provider.Wie snapt er nog iets van? ;)Ikke niet dus :)

groetjes Anastacia

Han

Oh nee, je hebt toch geen (s)hitman-pro gedraaid hé.  :tureluurs
De oude versie was nog wel okee maar de nieuwere versies veroorzaakt bij duizenden PC-bezitters enorm veel narigheid doordat het programma té grondig opruimt en zaken verwijderd die helemaal niet weggegooid mogen worden. Zie o.a dit topic en google results op "Hitman pro" probleem.

Kijk even of de oplossing in dit topic helpt: url's openen niet na aanklikken sinds installatie van win-xp sp2.

Helpt dat niet dan houd het volgens mij op. Je weet namelijk niet was Hitman pro aan systeembestanden beschadigd heeft.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

anastacia

Ja Han die heb ik al een paar keer gedraaid dus >:(Denk dat ik dat maar eens ga verwijderen nu, en je hoort het nog hoe het is afgelopen.

groetjes Anastacia

anastacia

Nou zakt me toch werkelijk de broek af! :) Heb ik werkelijk van alles geprobeert om dit euvel te verhelpen! Niks hielp! :( En soms gebeuren er wonderlijke dingen wat betreft de pjoeter, want ineens kan ik weer urls aanklikken :) Vraag me niet waarom, want het is me een raadsel hoor :o

groetjes Anastacia

Han

Soms helpt het al om opnieuw op te starten.

Kan ik het topic sluiten?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

anastacia

Ja is goed hoor Han en nog bedankt!

groetjes Anastacia