Videokaart

Gestart door Stofke, 27 augustus 2002, 01:29:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Hallo

deze morgen geen beeld meer, alles gecontroleerd, videokaart kapot, raar maar waar. Had een matrox millenium 2 en 3 D. Ik draai nog op een pentium 2 450 mhz. Heb een 19 inch scherm met 1024 x 768 resolutie. Nooit geen probleem gehad tot vandaag. MVideokaart was dus kapot, ik achter een andere, een Gforce2 32 mb. Probleem is nu dat mijn beeld constant schemert, ik heb wel klaar beeld maar de fijn schemeren, ik krijg er hoofdpijn van, andere resoluties geprobeerd, niets helpt, is mijn systeem te licht of is die videokaart niet zwaar genoeg voor mijn 19 inch scherm. Ik snap er niets van, als ik mijn een zwaardere videokaart koop, is het probleem dan opgelost.

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Hi Stofke,
Bevat je systeem een AGP1 of een AGP2 slot?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

hallo

supports agp 1x en 2x mode. Kan da ?

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Yep da kan  ;)

Ik heb hier hetzelfde gehad. Ik had tussen het monitor-snoer en de switch nog een verlengkabel zitten omdat m'n gewone monitorsnoer nét ietsie te kort was. Die verlengkabel veroorzaakte bij mij de schaduw op mijn beeld. Zonder verlengkabel was het beeld perfect.
Tweede oorzaak kan zijn dat een van de pinnetjes van de stekker van je monitorkabel een tikkie krom is. Kijk dat eens na.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

hallo hallo

heb den boel hier kunne oplossen. Lag niet aan kabels, wel aan het volgende, bij de instellingen van de videokaart eens naar geavanceerd geweest, daar adapter genomen en daar de vernieuwingsfrequentie eens op optimaal gezet ipv standaardwaarde. Probleem nu opgelost.

groeten

stofke
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Hmm weird dat dat een oplossing gaf en handmatig verhogen van de frequentie niet.
Maarrrrr.......geeft niks... Als het maar weer in orde is, nietwaar  ;)
Toppie dat je de oplossing hier nog ff neerzet!!
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!