lade cd-rom speler

Gestart door Gert, 26 juli 2002, 12:32:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gert

Mijn cd-rom speler lijdt een eigen leven, af en toe gaat de lade vanzelf open zonder dat er iets inzit. Eerst een gerommel dan suist hij open?

Heb ik dat weer of heeft iemand daar ook ervaring mee?
Locatie: +21.3 NAP

Helen

Hee, dat doet ie bij blackice ook weleens spontaan!
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

D'r is een virus die dat doet Gert.  Joke*- virus.
Op de plek van het * een nummer wat ik nou ff niet meer weet.

Effe scannen maar bij housecall o.i.d. om zeker te zijn dat je die niet te pakken hebt.
Is al een heel oud virusje wat totaal onschadelijk is hoor. Het wordt gebruikt in vele grapjes waaronder "cokegift", ken je dat? Dan download je een coca-cola bekerhouder (denk je). Klik je erop dan gaat de lade van je cd-rom open als zijnde een tafeltje voor je colaglas.
NAV2002 detecteert het niet omdat het eigenlijk geen virus is. Panda detecteerde het wel en housecall ook.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Wel lollig als je het leest, wat ze allemaal klaar krijgen.
Maar als je er mee zit is het andere koek.  :-X

Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Helen

geen jokes hier Han  :-X
ik heb 'm weleens gezien, bier.exe heet ie geloof ik
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Hij staat op mijn homepage bij "downloadable goodies.
Vind 'm wel gaaf  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Gert

Niets gevonden met de scan. Het gebeurd ook niet altijd, soms met de boot en dan booterd ie ook niet verder voordat de la weer dicht zit.
Locatie: +21.3 NAP

Han

Tijdens het opstarten controleert hij wel of alle hardware aanwezig is en checkt ie het een en ander aan communicatie met de hardware. Daar gaat dan kennelijk iets niet helemaal jofel.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Gert

Tis inmiddels ook haast een museumstuk aan het worden. Kijk het wel even aan en zet, als het nodig is de grote teen er wel tegenaan.
Bedankt tot zover  ;)
Locatie: +21.3 NAP

Zandman

Ik heb hier ook nog zo'n museumstuk staan hoor gert
Een pentium 133 en daar draait ook windows 98 op die doet het na wat transplantaties nog prima
Ben er ook zuinig op want als johan op de andere computer zit kan ik via mijn museumstuk nog op het internet  :)
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.