TV-kaart en MoreTV

Gestart door Stonebox †, 28 november 2002, 22:41:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stonebox †

Heb een tv-kaart. Medion 5044, 848 chipset, Philips 7134 tuner. Denk dus drivers voor kaart en drivers voor tuner. Denk dat de drivers kaart WDM zijn en niet VWF (video for Windows).

Wil MoreTV gebruiken (een decoder/tvplayer). Deze is ontwikkeld voor 848 chips (en meer). Kan er niet achter komen of deze via deze drivers gaat en of dat dan WDM of VWF moet zijn. In ieder geval ziet deze onder 98se (en XP) geen 848 kaart. Er is een truukje (XP) om via register een sleutel te verwijderen en na booten autom te laten aanmaken. Dit helpt niet.

Kan verder hier niets over vinden waar dan ook op internet.

Vraag. Werkt MoreTV via de genoemde drivers en zoja welke. Als dit via VWF is, kan ik deze dan gaan gebruiken en waar zou ik die kunnen vinden? Jullie nog een idee/tip? :-\
Stonebox

Han

Ik heb echt geen idee  :-X
Is de software voor het TV-kijken die bij die TV-kaart geleverd werd niet bruikbaar dan?
Je hebt wel al een driver voor de TV-kaart zelf die werkt?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stonebox †

Die software werkt wel. Is buggy en onhandig en ik krijg het geluid niet goed. Als de kids op het verkeerde knopje leunen kost het me een uur om de kanalen weer in te stellen.

MoreTV schijnt beter te zijn. En je kunt er van alles mee in stellen. Line lengte kleurfaze weet ik veel wat al niet. Leuk om te exp, kan ik eens kijken wat ie doet met Canal+.

Stonebox

Han

Tja Stonebox we hadden al een klein beetje verwacht dat je vraag deze richting uit zou gaan, omdat veel wat je over "MoreTV" leest op internet gaat over het illegaal bekijken van Canal+.

Helaas dus, voor deze vraag zal je elders verder moeten snuffelen omdat we hier op PCN geen vragen over illegale stuff behandelen.
dees gaat op slot   ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!