Samsung Galaxy Tablet 10.1 - Land in mijn Samsung account is niet goed.

Gestart door Jaap, 30 december 2012, 11:21:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jaap

Goedemorgen allemaal,

Kan ik hier ook vragen stellen over mijn Samsung tablet?

Groet
Jaap

Han

We hebben maar een kleine groep vaste leden die op PCN komen.
Bugs en ik hebben een Apple iPad maar Helen en Hans hebben wel een Samsung Galaxy.
Misschien weet een van hen een antwoord op je vraag. Proberen kan altijd.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Jaap

Beste Helen en Hans,

Sinds kort heb ik een Samsung Galaxy tablet 10.1 GTP-5100.
Bij het downloaden van sommige Apps (bijv Uitzending gemist van de Publieke Omroep) via Samsung Ap krijg ik de mededeling "Dit item kan niet worden geïnstalleerd in uw land".
Nu blijkt Samsung Ap op mijn tablet bij de landkeus op Chili te staan i.p.v. Nederland. En wordt de categorie-indeling in het Spaans weergegeven. Hoe dit is gekomen weet ik niet.
Het vreemde is dat ik andere Nederlandse Apps zoals de Volkskrant, Buienradar en Radion4 wel kon installeren.
Weten jullie hoe ik de  landkeuze bij Samsung Ap kan veranderen.

Gr
Jaap

Han

Lijkt me dat je even bij "instellingen, landinstellingen" de boel in het NL moet zetten...., of denk ik nu te simpel?
Op m'n android telefoon kan dat daar.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Jaap

Ik wou dat het zo simpel was. Onder instellingen heb ik geen landinstelling gevonden. Wel taalinstelling en die staat op Nederlands.
Alles gebeurt in Ned. behalve bij Samsung Aps.

Gr. Jaap

Han

Ik ben even met google rond gaan kijken en vond dat het een vaker voorkomend probleem blijkt te te zijn.
Zie: http://www.samsungworld.nl/nl/support/product/GT-I9300RWAXEN/tickets/19741 en http://www.samsungworld.nl/nl/support/tickets/19421

Samsung webcare kan het goedzetten voor je. Ze schrijven daar de volgende info:
Wij willen jullie vragen om een eigen ticket aan te maken of contact op te nemen met onze telefonische klantenservice: 0900-7267864.

Ik heb de topictitel aangepast zodat we aan de titel kunnen zien wat het probleem is. We hebben vooralsnog te weinig tabletvragen om daar een heel forumonderdeel voor aan te maken. ik heb de tablets aan dit gedeelte toegevoegd. Dat zie je nu ook bij de omschrijving van het forumonderdeel.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Jaap

Beste Han,

Dank je wel voor je reactie
Ik ga zoals je adviseert even googlen en contact opnemen met Samsung.

Ik wens de hele PCnavigator bemanning een heel goed en gezond 2013.

Groet
Jaap

Han

Dank je wel. Dezelfde wens voor jou en ieder die je dierbaar is.
Laat nog even weten hoe het afgelopen is.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Helen

Sorry Jaap, ik lees je bericht nu pas. Wij hebben inderdaad allebei Samsung Galaxy Tab.

Ik gebruik de apps van Samsung zelf nooit, dus ik kan je helaas hiermee niet verder helpen. Ik hoop, dat Samsung de oplossing kan bieden.
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Was kennelijk niet belangrijk meer. Ik sluit het topic hiermee af

:slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!