website en Geocities

Gestart door Helen, 13 juni 2002, 21:23:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Helen

Wisten jullie,  dat als je een website hebt bij Geocities en je doet er een tijd niks aan, dat ie dan opgeheven wordt?

Kreeg net een mail hierover, je krijgt eerst 30 dagen de tijd om er iets aan te veranderen, of anders....weg!
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Nou ja zeg...
Dus als je er eens in de drie weken een letterteken op zet en drie weken later dat teken weer verwijderd dan blijft ie staan???
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Helen

Dat denk ik wel, ja.

Ik heb nog een 'slapende' site daar, dus dat gaan we eens uitproberen. Denk dat het eind van het liedje is, dat ook Geocities straks niet meer gratis is. Zo begon het bij Homestead precies hetzelfde.
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Heb je geen homepageruimte bij je eigen provider dan?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

funpiet

Geocities is erg traag, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan??? :-X
Je kan op http://www.myweb.nl gratis 20mb krijgen, je eigen domainaam erbij, geen popup's, en er is geen verloop termijn!alleen het wachtwoord krijg je wel met de post thuis gestuurd

Helen

Ikheb geen problemen met geocities en ik heb ook geen zin om alles over te gaan zetten. Als ze ermee ophouden, jammer dan...
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Angel

Ik heb met een vereniging ook my web maar my web is verkocht aan wannedoo dus hoelang dat duurt?

Angél
Carpe Diem

Han

Vervelend is ook dat je alleen bestanden kan uploaden naar je MyWeb homepage als je echt bij MyWeb ingebeld bent. Da's bij ZonNet waar je 25 Mb homepageruimte kan krijgen ook zo.

Dat inbellen bij MyWeb gaat niet lukken als je alleen een kabel of adsl-modem hebt  :-\
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Helen

En inbellen dat doen we niet meer sinds we adsl hebben ::)
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Alleen voor als MXStream eens "op zijn gat ligt" heb ik in één van m'n PC's hier nog een modem zitten. Sinds Nov2000 is dat pas drie keer voor een hele korte tijd het geval geweest.
Nope, voor mij ook geen telefoontikken meer  :)

Om weer even ontopic te geraken  ;)
Een website bij Geocities kan je toch wel via adsl of kabel uploaden?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Helen

Ja hoor, geen enkel probleem
NON BLATERARE, SED POLIRE!