site niet te bereiken.

Gestart door vorstius, 05 september 2009, 08:58:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vorstius

Ik kan een site niet bereiken .werk met internet explorer 8. ik bereik de site videomontageforum .nl. maar klik ik dan een onderwerp aan dan staat ie maar te wachten en komt tenslotte met een error. Beheerder zegt ligt aan je internet instellingen .van alles ingesteld maar krijg het niet voor elkaar.jaren lang nooit geen problemen gehad. ligt dit misschien aan IE8.
dat is wel anders ik zat op IE7. En voor de rest heb ik ook geen problemen met internet. Is er iemand die mij kan helpen? :(

Han

Ik heb de site net bezocht en kan met IE8 gewoon het forum bezoeken en ook onderwerpen openen om te lezen. Het lijkt er dus inderdaad op dat er bij jou iets niet helemaal okee gaat.

- Heb je die site ook wel goed kunnen bezoeken met IE8?
- Je schrijft dat IE8 uiteindelijk met een error komt. Hoe luid die?
- Klik in de menubalk van IE eens op "Extra" en dan "internetopties".
  Op het tabblad "geavanceerd" staan onderop twee knoppen om de standaardwaarden van de browser te herstellen.
- Ik heb voor die site geen "IE8 compatibiliteitsweergave nodig" gehad maar wat gebeurd er als jij je wel aanklikt voor die site?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Ik kan er van hieruit ook op!  :goed
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Bugs

Topicstarter dumpt vraag, leest wel de antwoorden en neemt niet meer de moeite om te reageren. Tijd voor een slotje.  :locked
Groetjes van Bugs