Mijn provider gaat stoppen met ondersteuning IE6

Gestart door marloes, 02 september 2009, 20:15:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marloes

Hoi

Ik heb even een vraag mijn provider gaat stoppen met ondersteuning van IE6
Ik draai nog windows 2000 welke Browser kan ik dan gebruiken
past IE7 op de pc of IE8 of moet ik een andere browser kiezen.

groetjes marloes
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Niet zo gek dat ze stoppen met IE6. Da's nogal een erg oude browser.

Als IE8 niet draait onder Win2000 dan kun je de laatste versie van Firefox installeren
* http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/system-requirements/

Bij de vereiste besturingssystemen staat Win2000 vermeld dus dat zou moeten kunnen.
Tijdens de installatie van Firefox heb je de mogelijkheid om je cookies en je favorieten over te laten nemen door firefox, doe dat.
Bij het eerste starten komt o.a. de vraag of het de standaard browser moet worden. Zeg daar dan ja op.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

Dankje han

als ik dat zo instel als jij zegt han blijven me mail adressen en zo er dan in staan of moet ik alles opnieuw instellen?

ik ga daar van het weekend even mee aan de slag
als ik vragen heb roep ik wel even
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Je mailadressen hebben niets met IE6 te maken hoor. Outlook Express en IE zijn aparte programma's.
Je favorieten en cookies van IE6 worden wel overgenomen door Firefox. Dus overname van browsergegevens naar de nieuwe browser.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

zo lang bewegen nog kan dan doen

marloes

zo heb het geinstalleerd

het is wel even wennen dat ik nu ander knopje moet indrukken om te beginnen maar dat is niet erg
ziet er wel goed uit
zo lang bewegen nog kan dan doen

Bugs

Groetjes van Bugs

Han

IE8 en Firefox lijken heel veel op elkaar. Van IE6 naar IE8 zou ook een grote stap zijn geweest.  ;)
De browser die je nu gebruikt voldoet weer aan de moderne web-eisen. Je zal plugins voor Flash en shockwave nog wel even moeten installeren maar daar komt firefox vanzelf mee als je een site bezoekt waar ze nodig zijn.

In het forumonderdeel "internet" staan al een aantal topics van John met veel voorkomende problemen en oplossingen voor firefox.
Er staat ook hoe je je instellingen (bladwijzers en zo) in Firefox kunt backuppen. Dat is wel een goed idee om een backup ervan te hebben.  :yessss

Kan ik het topic hiermee afsluiten, Marloes?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marloes

hey

het werkt prima

ja hoor je mag het topic afsluiten
zal alles eens nalezen
zo lang bewegen nog kan dan doen

Han

Fijn dat firefox je bevalt, Marloes  :goed

Ik sluit 'm af :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!