Nieuwe WinXP-installatie; email verloren?

Gestart door Stijn, 15 september 2004, 11:53:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stijn

Beste mensen,


Door een fout in mijn System.ini-bestand, heb ik Windows XP opnieuw moeten installeren  :-\. Gevolg: alle email uit Outlook XP is ook kwijt. Ik heb dan maar Outlook opnieuw geïstalleerd, in een andere map dan de oorspronkelijke. Op die manier is er zeker niets overschreven... (Outlook staat ook op een andere partitie dan Windows.)
Ik kan enkel een PST-bestand vinden van enkele maanden oud, dat ik zelf heb aangemaakt door "Exporteren". Wanneer ik dit importeer, heb ik natuurlijk alleen de mails van die datum terug.

Ik veronderstel dat Outlook de meest recente mails toch in een bepaald bestand wegschrijft, niet? Heeft er iemand een idee hoe dit bestand heet, en hoe ik het kan terugkrijgen??


Alvast bedankt
Stijn.

Bugs

Misschien kan onze special over e-mail je verder op weg helpen.
Groetjes van Bugs

Stijn

Beste Bugs,

Heel hard bedankt voor de tip. Ik had de special eigenlijk al bekeken, maar blijkbaar niet aandachtig genoeg...   :blozen Ik had er niet aan gedacht om na de nieuwe Windows-installatie terug alle bestanden "zichtbaar" te zetten in Verkenner. Daarmee dus dat hij het recentste PST-bestand niet vond.
Met een streepje zoeken en de nodige portie gezond verstand, ben ik er dan toch door geraakt.

THX!
Stijn.

Martijn

Mooi dan kan dit topic dicht, weer een tevreden klant  :)
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest