Outlook als standaard mailprogramma instellen

Gestart door Jan.s, 16 november 2003, 16:03:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan.s

Ik krijg outlook niet ingesteld als standaard e-mail, telkens als ik acc. heb gedaan is het weer ongedaan gemaakt als ik weer opties aanklik.

Edit Han : Topictitel verduidelijkt

Han

Welke mailclient staat er dan standaard bij jou?

Als je meerdere mailclients hebt dan hoor je een venstertje te krijgen met de vraag of dat betreffende programma de standaard client moet worden. Zie je dat venstertje niet dan?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Jan.s

nee dat is nu het gekke, ik heb net geprobeert om op internet een e-mail te versturen en dan krijg ik een microsoft exchange formulier.
ik kan dat helaas nergens in mijn computer terug vinden anders had ik dat programma verwijderd.

 :-X

Han

Heb je al geprobeerd om je Internet Explorer en daarmee je Outlook Express je laten herstellen.
Je weet wel via configuratiescherm/software etc

Dan worden alle links en bestanden die bij IE en outlook express horen hersteld.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Jan.s

bij configuratie/software kan ik toch alleen maar verwijderen of toevoegen ??????????

Han

Welke windows versie gebruik je. In Win9X en ME kun je IE ook herstellen. Heb je die, doe dan eens het volgende.

* Ga eens naar Configuratiescherm > Software > Ms Internet Explorer, en klik op 'verwijderen'.

Je hoort dan een meerkeuzeschermpje te krijgen met de mogelijkheid "Internet explorer HERSTELLEN". Als je het keuzerondje daarvoor aanklikt en dan op okee klikt, dan wordt je Internet Explorer grondig nagelopen en worden alle bestanden én links die erbij horen nagelopen of ze er nog zijn en of ze nog goed zijn. Met je instellingen en favorieten gebeurt niets. Die zie je na deze herstelprocedure gewoon weer terug. Na het herstellen moet je je computer even opnieuw starten.

Edit Bugs: Het is inmiddels 29 december 2003. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost. Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!