Meerdere gebruikers

Gestart door bordercollie, 03 september 2003, 17:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bordercollie

Hi luitjes.
Ik heb een vraagje.
Mijn zoon gaat nu naar de grote school.Prima.Maar hij wil zijn eigen e-mail adres. Geen punt. Even aangemaakt op de mail server chello. Maar nu komt het. Ik heb een computer-out look zit erop en ik heb ook mijn eigen die ik veel gebruik-incredimail programma.
Nu wil ik graag dat mijn zoon zijn mail alleen via outlook binnen komt en mijn mail via mijn incredimail binnen komt.
Zodat hij wat privee heeft en niet ik zijn mail open maak en hij de mijne.

Ik weet ik kan dit met outlook teweeg brengen, maar hoe was het ook al weer.

Dus ik wil voor ieder van ons een eigen mailbox hebben, hoe doe ik dat ook weer.

 ::) bedankt alvast voor de hulp.

Groetjes pia

Zandman

Maak in outlook een account voor je zoon aan en maak een nieuwe map in het postvak in voor hem
Een nieuwe map in het postvak in aanmaken doe je door met je rechtermuisknop op postvak in te gaan staan en dan kiezen voor nieuwe map

En via extra-berichtregels maak je een berichtregel aan dat alle mail van hem in zijn map terecht komt .
Dit doe je door aantegeven bij de berichtregels dat berichten gericht aan ......... verplaatst worden naar de map......(die van je zoon)
Zo kan je ook je eigen map aan maken en een berichtregel waar jou mail dan in komt .
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

bordercollie

 8)Dank je wel.

Het werkt. :-*

Ik vind dat wel fijn voor hem.

Heel erg bedankt ,THX  8)
Pia

Zandman

Fijn dat het gelukt is dan zet ik het topic op opgelost
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.