tijdsweergave in outlook express

Gestart door Angel, 16 juni 2002, 19:22:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Angel

Bij mij klopt de tijdsweergave op de computer zelf wel maar in outlook express niet zo kreeg ik als voorbeeld vanmiddag om 15.oo een mailtje waarvan ik weet dat het net verstuurd is en volgens outlook is het dan 17-06 00.41 uur!!!

klopt dus helemaal niks van maar hoe krijg ik die tijd goed ik kan het niet vinden en vind het gewoon irritant

Angél
Carpe Diem

Han

Dat is echt heel vreemd Angél. Outlook Expres gebruikt net als alle andere programma's de systeemtijd van je pjoeter.
Maak in de verkenner eens een nieuw tekstbestandje aan. Wat voor tijd/datum staat er daarbij, als je dat bestandje gemaakt hebt?

Staat het klokje rechtsonderin op de startbalk echt goed?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Angel

Hoi Han

Dat is dus het rare de tijdsmelding in een nieuw tektbestand klopt en het balkje onderin ook alleen bij berichten ontvangen klopt er helemaal niks van.

Ik heb mezelf net een mailtje gestuurd en dan staat er verzonden 16-06-2002 19.41
ontvangen 17-06-2002 1.44

En ik heb dit net gedaan verzonden en meteen ontvangen!!! Bovendien klopt het zo wie zo niet het is nog helemaal geen 17 Juni snap er helemaal niks van

Angél
Carpe Diem

Han

Weird is dat ...  :-X
Misschien dan toch ergens een instelling qua tijd/datum mogelijk in outlook express? Welke viersie van Outlook Express draai je. Met WinXP zou dat versie 6.0 moeten zijn.

Ik ga ff snuffelen in de instellingen. Kom ik iets tegen, dan laat ik het hier weten.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

In Outlook Express kan ik geen instelling hiervoor ontdekken.
Wat ook een mogelijkheid is is dat de tijd op de mailserver bij je provider niet goed ingesteld staat.
Sinds wanneer heb je dit probleempje?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Angel

Dat is een idee ik had het inderdaad bij de oude computer ook al ik heb myweb weet niet of iemand dit herkent.

Kan ik beter afwachten even omdat ik 12 Juli kabel krijg als het dan opgelost is zou het inderdaad aan de provider kunnen liggen. zou kunnen omdat de tijd van het verzenden wel klopt maar het ontvangen niet.

Angél
Carpe Diem

Han

MyWeb reageerde altijd vrij vlot op vragen via email.
Je zou hun het probleem even voor kunnen leggen. Daarbij zeggen dat je systeemtijd goed staat en dat het alleen bij mailen via Outlook Express is. Dan vragen of de tijd van hun SMTP-server misschien voor loopt.
De SMTP-server is de server vie wie je mail verstuurd.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Angel

Ben er achter de fout zit bij de server van mijn homepage waar ik de meeste mail van ontvang. ze waren ervan op de hoogte en zoeken een oplossing dus lag er tenminste 1 ding niet aan de pjoeter

Angél
Carpe Diem

Han

Mooi, weer een probleempje de wereld uit  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!