index.html

Gestart door marian, 25 september 2002, 22:18:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marian

`K word hier zo moei van is het me eindelijk gelukt om met WS-ftp LE  verbinding te krijgen met Chello om daar een homepage neer te zetten,kost niets 8)maar zie ook niets
volgens de bijgeleverde brief is het adres http://members.rott.chello.com/g.vanlith2 maar zodra ik dit adres intyp is het forbidden for mie :-\
En als ik dan op mijn manier de foto die ik van het ene naar het andere breng staat alles in html zelfs de foto`s hebben die htmltekens nu zeggen ze Stap2 wanneer u uw homepage upload is het zaak eerst deze html weg te halen maar waar vind ik dat
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Zandman

Als je je homepage upload dan is het van belang dat je oplet op hoofdletters en of de files de extensie .html hebben
Sommige programma's zetten het in htm en dan heb je kans dat de verwijzingen niet kloppen
Je allereerst pagina dus de pagina vanwaar de bezoekers verder op jou site kunnen kijken moet index.html heten
Dus dat wordt dan http://members.rott.chello.com/g.vanlith2/index.html
dat is de pagina vanwaar jou site te bezoeken zal zijn.
Op deze pagina vindt je nog wat info over het werken met wsftp
Ik kan helaas geen info van chello achterhalen hoe je de pagina moet uploaden want op die pagina's mag je als niet lid niet opkomen . :-X
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Lies

Heb je je wachtwoord wel ingevuld ??
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

marian

 Ja Lies ww enzo alles is goed kom ook wel in hun computer zeg maar kreeg dat html maar niet weg dus chello net gebeld,wat denk je zegt die medewerker ga naar lycos nouja het is en blijft prut bij dat chello

Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Ik begrijp het probleen niet zo Marian?

Zorg dat je homepage er zo uitziet, qua opbouw.
- De pagina waarmee je homepage begint heet "index.html".
- Verder maakt het niet uit hoe je je pagina's noemt.
Begin niet meteen met een hele homepage uploaden. Begin om te testen of je de door jouw geuploade bestanden kunt zien met het uploaden van 'n index.html pagina waarop alléén staat : "Hier komt de homepage van Marian".  Dus alleen tekst en nog geen plaatjes.

Zet de cursief gemaakte tekst hieronder in je kladblok en sla het op als index.html. Dat is dan je testpagina, die je gaat uploaden naar je homepageruimte. Zie je bij het openen van je homepage staan "Hier komt de homepage van Marian." dan weet je dat je qua uploaden alles goed hebt gedaan. Zet er dan een plaatje bij en test weer. Als dat goed gaat pas je hele homepage uploaden.

Testdocument die je index.html gaat noemen (cursieve gedeelte!):
<html>
<head>
<title>Homepage Marian</title>
</head>
<body>
Hier komt de homepage van Marian.
</body>
</html>


Heb je je homepage al geupload dan geld voor het gebruik van WS_Ftp het volgende. Een aangemaakte map kan je niet weggooien als er nog bestanden instaan. Dus wil je een map weggooien die je op de server van chello aangemaakt hebt, dan moet je éérst alle bestanden uit die map weggooien!
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Dit is dus gelukt Han via kladblok ga nu eerst alles uit dat WS- programma verwijderen en ga het opnieuw proberen alhoewel ik een halfjaar geleden ofzo ooit eens 2 foto`s heb gepubliceerd 8) ik hou jullie op de hoogte ;)
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Stapje voor stapje Marian. Dan gaat het best lukken  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

marian

Wel hele kleine stapjes hoor ;D ;D ;D
Eindelijk XP Prof
Groetjes Marian en een poot van Kazan ,

Han

Dat geeft niks.
Ik heb altijd geleerd "snel en goed zijn twee dingen"  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!