Backlight mobiele telefoon stuk

Gestart door pc dummie, 14 april 2009, 20:13:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pc dummie

Het backlight van mijn samsung u600 is stuk gegaan en moet worden opgestuurd voor reparatie,
maar ik ben bang dat als ik mijn telefoon terug krijg dat ik al mijn smsjes, foto's etc kwijt ben,
bestaat er nog een mogelijkheid om deze te kunnen redden?

Han

Bij de meeste Samsung telefoons wordt het programma "PC Studio" geleverd. Kan je daar geen backup mee maken?
Je hoeft bij dergelijke programma's niet op de telefoon te kijken dus dat zou je vanaf de PC moeten kunnen regelen.

Anders bij het inleveren dan toch maar erbij zeggen dat de inhoud niet gewist mag worden. Dat hoeft in principe ook niet als alleen het schermpje vervangen wordt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pc dummie

Hoi Han excuses voor de late reactie...
ik heb pc  studio geïnstalleerd alleen 'merkt' mijn pc het niet op wanneer ik mijn telefoon via een usb kabel aansluit en kan ik dus niet in de telefoon komen, ik heb ook van de Samsung site de juiste usb drivers gedownload maar dit heeft ook niks geholpen, dus ik zal er van de week maar mee naar de winkel gaan en vragen of ze niks van de telefoon willen verwijderen.

Nou heb ik nog wel het volgende;

in het configuratiescherm heb ik de usb drivers van Samsung al diverse maken gedeïnstalleerd, maar ze blijven in het lijstje met geïnstalleerde software staan en als ik klik op verwijderen zie het er naar uit dat het gedeïnstalleerd wordt maar als ik de pc opnieuw opstart en weer kijk in de lijst geïnstalleerde software staat het nog steeds in de lijst... en kan ik het weer aanklikken om te verwijderen..
dus heb het idee dat het nog steeds op de pc staat..
wat nu te doen?

Han

Tja geen idee. Kijk tijdens de installatie eens waar het geinstalleerd wordt en kijk dan na het verwijderen eens of die map er nog staat.
Verder zou ik het ook niet weten.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

pc dummie

Hoi Han wou even mededelen dat dit topic gesloten kan worden hoor.

Bugs

Groetjes van Bugs

pc dummie

Mappen verwijdert met behulp van unlocker en de telefoon wordt opgestuurd, het is een slidephone en t kabeltje van het beeldscherm is waarschijnlijk gebroken,