USB op moederbord

Gestart door Stofke, 24 november 2002, 01:11:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stofke

Een usb 2.0 wordt dit ondersteund door windows 98SE en zo niet, kan ik deze usb dan niet gebruiken ?
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Zandman

Usb 2.0 wordt volgens mij pas ondersteunt vanaf xp en dan ook alleen als je de sp1 update geinstalleerd hebt
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Keet niet....
Ik heb hier een USB2.0 insteekkaartje liggen. Daarbij zit een cd-rom met drivers voor Windows98/SE/2000/ME/XP

Inbouwen moet dus wel mogelijk zijn, denk ik maar dan alleen op een computer met snelle PCI-slots.
Heb dat usb2.0 insteekkaartje ooit gekocht voor een PentiumII, 350 mhz en daarop werd de kaart niet gedetecteerd. Later werd een kaartje met USB-1 wel herkend door diezelfde computer. Dat probleem lag dus puur aan de hardware van die bak.

Als er dus USB-2.0 sloten op het moederbord zitten dan moet het met de juiste drivers wel lukken in Windows 98, denk ik.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

Ok, volgende week moet ik Win 98 op zo'n moederbord plaatsen, zal dan ook alvast de drivers ervan opzoeken mochten deze er niet bij zitten. Thanks.
There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about

Han

Als het een moederbord is met usb-2.0 aansluitingen, dan zouden de drivers ervoor op de cd moeten staan. Is dat niet zo dan vind je ze op de site van de fabrikant van het moederbord.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Stofke

There's only one thing in the world worse than being talked about and that is not being talked about