back up programma

Gestart door bul, 12 april 2009, 09:16:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bul

goedemorgen en zalig pasen allemaal
ik had een vraagje als het kan en mag
ik heb en paar dagen geleden het programma paragon drive backup gedownload van givea way of the day, lijkt me een heel goed programma, alleen het is in het engels :-\,en daar ik niet zo goed engels kan (niks) is mijn vraag , is er misschien iemand die zo vriendelijk zou willen zijn om daar een nederlandstalige uitleg over te geven , ik weet dat het veel gevraagd is , maar toch dank op voorbaat. Het is dus geen ilegaal programma , op die site word dat gratis aangeboden voor iedereen , alleen geven ze je geen ondersteunig en kun je geen contact opnemen , ook als je pc crasht is het programma weg , je kunt het niet saven
groetjes roger
bulterrier

Han

Jij ook fijne paasdagen!  :)

Ik ken het programma niet dus ik kan je niet helpen hiermee. Maar waarom installeer je een backupprogramma in een taal die je niet begrijpt en dan ook nog eens een programma waarvoor je geen support kunt krijgen. Da's dan vragen om problemen, toch.  ;)

Kijk eens naar het gratis programma "Ping". Daarmee kun je ook een backups maken van je partities.
Hier staat Nederlandstalige informatie en uitleg over Ping.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bul

hallo
inderdaad han, ;D, je hebt volkomen gelijk , ik ga dat programma erafgooien en dit gebruiken
heel veel dank
bulterrier

Han

Succes ermee.  :goed

Ik sluit je topic hiermee af.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!