WMP - foutmelding - Comp-Nirak

Gestart door Nirak, 24 november 2007, 17:28:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nirak

Hallo daar,

Als ik een radio-progje wil luisteren dat ik heb gemist, vervolgens het desbetreffende linkje aanklik, popt WMP op met de tekst :

Het bestand kan niet worden gevonden. Als u een item in de mediabibliotheek probeert af te spelen, te branden of te synchroniseren, is het mogelijk dat het bestand ervan is verplaatst, de naam gewijzigd is of verwijderd.  :'(

Proxy-instellingen IE zijn zoals mijn server dat heeft opgegeven naam+ Port 8080.

Iemand enig idee?

Groeten Nirak

Han

Lijkt mij dat je iets van internet al wil spelen wat daar niet meer op de server staat. Dat is dan de melding die windows mediaplayer geeft.
Geef de link eens van wat je af wilt spelen. Kijken wat mijn mediaplayer ermee kan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Nirak

Hi Han,

Hierbij de link :

http://www.rtvnh.nl/programmas/radioarchief/index.asp

rtvnh.nl > programma's > geschiedenis > datum: 17-11-2007 tussen 10.00 en 11.00 uur.

Die is er echt nog wel maar WMP pikt dat niet. Of ik nu naar radio 2 ga en daar iets wil beluisteen van weet ik veel wanneer, dat kan blijkbaar niet. Ik slaap er overigens niet minder om, dat begrijp je wel  ::) maar het zijn leuke progjes tijdens mijn werk.

Trusten
Nirak-kariN

Han

Op je link is nu te lezen:

Muziek
Het radio-archief is tijdelijk niet te beluisteren omdat
alles wordt omgezet naar Windows Media-formaat.
Onze excuses voor de overlast.


Zal in de loop van de week wel weer te beluisteren zijn als alles omgezet is naar WMA  :)

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Nirak

 :uhmm Aha...... Doe ik later in de week nog een poging.
Dank je wel
& groeten maar weer
Nirak

Han

Ik sluit het topic hiermee maar af  :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!