branden met Nero 6 ultra lukt me niet.

Gestart door Format Arie, 30 april 2004, 11:11:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Format Arie

Misschien dat iemand me op weg kan helpen.
Als ik WMA muziekbestanden met nero brand als AUDIO, dan brand hij wel, maar speelt op mijn stereo wel af, maar op computer ook, maar dan zonder geluid. (Geeft op winamp wel 14H Kpbs 44 Khz aan, en ZIET hem afspelen) Als ik die nummers met eigenschappen bekijk, geeft hij aan dat ieder nummer maar 44 bytes zijn.
Als ik WMA bestand als WMA bestand brand, speelt hij niet op mijn stereo af, maar wel op mijn computer. Hetzelfde gebeurd ook met andere bestanden zover ik kan zien.
Kortom, ik krijg het maar niet voor elkaar om gewoon cd's te branden, die normaal af te spelen zijn, en normale grote hebben.
Weet iemand wat hier aan de hand is?

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Nu staat  de plugin erop, maar lukt nog steeds niet.
Als ik het anders probeer ook niet. Als ik album kies, en bij file types voor "All types kies", herkent hij niets. Als ik een ander album kies, en die herkent hij wel, en ik toets ADD, krijg ik weer, No compatible file found. Heb voor Nero erop stond het ook met easy cd creator geprobeerd, en nog een ander. Lukt ook niet.

Format Arie

Overigens, eerst toen ik met rechts en eigenschappen op nummer kwam, kon ik zien wat voor bestand het was, Mp3, Wma etc. Nu niet meer.

Zandman

Heb je easy cd creator wel verwijderd van je computer arie
Want nero en easy cd creator samen is niet echt een goeie combinatie samen .
Die twee kunnen conflicten veroorzaken als ze samen op de computer staan

Dat niet kunnen zien van de extensie(wma mp3) is dat in nero of in de verkenner ?
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Format Arie


Han

Even zo uit m'n hoofd want ik heb geen windows2000 systeem hier :

- Open je verkenner
- Klik in de menubalk op "Extra"
- Klik op "mapopties"
- Ga naar tabblad "Weergave"
- Haal vinkje weg voor de optie "Extenties voor bekende bestandstypes verbergen"
- Klik op OK

Daarna zie je alle extenties weer

Wat Nero betreft... verwijder die eens helemaal en reboot je PC. Daarna even vers installeren.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Format Arie

Alles gedaan zoals je beschreef. Kan nu in ieder geval via verkenner zien wat voor bestanden het zijn. Dat is winst.
Heb daarna na verwijdering, en nieuwe install Nero + wma plugin, een cd gebrand. Eentje ging fout op 97%, burn proces failed, maar dat zou aan bestand kunnen liggen. Daarna heb ik op rewritible gebrand. Maar als ik daarna 1 nummer bekijk via eigenschappen, ziet het er dus zo uit:

En dat is dus niet goed lijkt me.
Trouwens, dit doe ik dus op mijn gewone brander. Want mijn dvd brander komt zelfs niet zover. Daar blijft het knopje erase zelfs grijs, als ik rewritible wil leegmaken.
Overigens, is dat gewoon, dat Nero ook OGG bestanden weigert?? wat die pakt ie ook niet.

Zandman

Voor ogg bestanden heb je ook een plugin nodig voor nero arie die kan je hier downloaden.
Welke versie van nero heb jij erop staan want in de eerste release van versie 6 zitten nog wat bugs waardoor deze niet lekker werkt

Bij mij staat er als ik de eigenschappen opvraag van een mp3 geen vinkje bij alleen lezen er staan in de drie vakjes helemaal geen vinkjes misschien dat het dat is
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Format Arie

Ik vind alleen nero ultra edition 6.0, niet meer, geen versie. Maar ik denk dat het daar niet aan zal liggen, want hij doet hetzelfde met andere brandprogramma's.
Wat betreft de plugins, ik heb geen problemen met die installeren, maar is Nero zo'n debiel program dat die vanzelf niet die normale bestanden oppikt?
Wat die vinkjes betreft, die staat bij ieder bestand op archief bij mij aangevinkt. Niet alleen Mp3, maar ook alle andere bestanden, zoals Wma en OGG.

Format Arie

Bij alle plugins die ik op je pagina download krijg ik overigens volgende melding "There was a problem with your download".

Han

Download je met een downloadmanager?
Zo ja zet die dan uit bioj die downloads. Mijn downloadmanager zorgt ook wel eens voor dit soort meldingen. De download die dan binnenkomt is corrupt en niks mee aan te vangen.

Edit Bugs: Het is inmiddels 31 mei 2004.
Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost.
Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!