CD-RW Er achter verder branden.

Gestart door wendie, 26 oktober 2003, 15:52:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wendie

Ik wil iets achter de vorige gegevens van een cd-rw branden,  ::)
:'(  maar het eerste gedeelte wat ik er op heb, verdwijnt steeds weer, nu hoorde ik dat je hem niet moet afsluiten, maar hoe gaat dat dan ??
Op een floppie was nooit een probleem, maar dit, nee begrijp er geen b.. van.  :-X

Zandman

Dat niet afsluiten van een cd geef je aan in je brandprogramma wendie
En dat ligt er aan waar dat staat aan welk brandprogramma je gebruikt
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

wendie

Ik heb de Nero 6 Ultra Edition  versie 6.0.0.19.  ::)
Ik zie wel nieuw ( NEW) staan, maar nergens waar ik het af moet / kan sluiten.
Bij een diskette gaf je een naam, en bij de volgende ging het er gewoon achter :-X

wendie

Alles staat in het Engels, en ik kan geen Engels :-X

Bugs

Als je 'm bij de eerste keer branden hebt afgesloten Wendie, kun je het beste het bestand wat je nu op de CD-RW hebt staan naar je harde schijf kopieëren, de CD-RW wissen, en daarna alles wat je er op moet weer branden. Je kunt dan ook aangeven multisessie of niet en cd afsluiten of niet.
Groetjes van Bugs

wendie

Maar Bugs dat is dubbel werk, ik zoek bestanden enz uit en wil dat gewoon branden, en al sla je mij dood,  :hamer ik weet niet eens hoe je een diskette moet wissen, dus laat staan een CD-WR.  :-X
Ik kan dat Engels  ::) ook niet lezen, dus begrijp er niets van.
Als ik een gewone brand, gaat alles prima, alleen met deze heb ik dat probleem...

Han

Dat pak je toch een gewone CD-R, Will. Die dingen kosten tegenwoordig haast niks meer.
CD-RW's zijn toch onbetrouwbaar. Zo kan je de data erop lezen en zo ineens niet meer.  :-X
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

wendie

Ja je hebt gelijk Han, maar ik had er 10 stuks van gekocht, lekker gemakkelijk dacht ik, net als een diskette.
Maar het valt me tegen. ::)
Ik snap geen bal van die nieuwe Nero versie, weet jij geen vertaling hiervan.. :-X
Ik moet mij eigen steeds weer inloggen, sinds de vorige keer dat ik het je zei al, het gaat niet, nu met dat hulppaswoord kom ik er op, maar zodra ik wat anders ga doen, leg ik er weer uit  :-X

Han

Waarom zet je er dan niet weer de oude versie van Nero op Will, als je daar wél mee overweg kunt. Niet voor iedereen is alles wat nieuw is goed. De nieuwe Nero heeft mogelijkheden die jij misschien niet eens zal benutten (DVD branden) dus waarom moeilijk doen hé.
Ik weet geen vertaling. Als je de wizard gebruikt van Nero werkt het branden ermee hetzelfde als in de oudere versie. Er is ook een NL versie van Nero-versie6

Een vraag over 'n inlogprobleem op PCN hoort niet thuis in dit forumonderdeel maar hier. Daar staan al een paar topics over. Lees die maar even door en vooral dit topic. Het niet ingelogd kunnen blijven op PCN ligt aan jou PC. Daar hebben we het al eerder over gehad.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

bjo

hier kun je het nederlandse taal pakket voor nero 6 downloaden .
[move]there is no power like xp power[/move]

wendie

Hij is aan het downloaden BJO, ben benieuwd of het lukt, ik laat het je weten, bedankt tot zo ver >:(

Han

Omzetten naar NL lukt hier niet, Bertus. Ik heb "nbr60019nld.exe" gedownload om Nero Burning Rom in het NL te zetten.

Bij installeren krijg ik onderstaande error:

 

Nero6 staat geinstalleerd en ik ga geen demo's downen ervoor  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

wendie

Ik ben helaas in het bezit van massadownloader, maar die pakt hem niet, hij begint, en dan stopt hij.
Ga het nogeens proberen, misschien lukt het nu wel.. :-X

Han

Lukt dat niet dan houd het echt op. Het niet kunnen downloaden van een taaluitbreiding van een brandprogramma heeft niet veel meer te maken met de oorspronkelijke vraag : het niet kunnen toevoegen van data aan een al beschreven CD-RW.
Kortom...., het wordt een nogal chaotisch topic op deze manier.

Edit Bugs: Het is inmiddels 26 november 2003. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd is opgelost. Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!