Branden wil niet

Gestart door wendie, 14 maart 2003, 15:04:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wendie

Ik wil een CD branden, maar er komt steeds joliet, en iets over oudjes met streepjes er tussen en url, ik kan dit nergens vinden met zoeken. Maar daardoor wil hij dus niet branden.
Ik heb een printscreen gemaakt, die zal ik apart sturen omdat hij wel te groot zal zijn, Wendie....

Zandman

Met welk programma brand jij cd's ?
Gaat het om een software of een muziek cd?
Als ik het zo lees zonder dat ik de printscreen heb gezien dan denk ik dat de bestandsnamen van de te branden bestanden te lang zijn.
Als je die hernoemt dan zal het waarschijnlijk wel lukken
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

bjo

met lange bestandsnamen branden wil ook wel eens lukken als je instelt dat je de cd afsluit dan wil die het wel eens doorgaan in nero is dat bijvoorbeeld het geval
[move]there is no power like xp power[/move]

wendie

 :-X Ik brand met Nero, ik kan die bestanden niet hernoemen, omdat ik ze met de zoekfunctie ook niet kan vinden.
Ik heb naar Han een printscreen gemaild, maar ik zal er ook naar jullie eentje mailen.
Mijn hele computer heeft er dagen uitgelegen, maar daar ligt het niet aan, ik heb dit al maanden n.m. en blijf steeds met dit probleem zitten, groetje wendie

bjo

welke versie van nero heb je ?
[move]there is no power like xp power[/move]

Zandman

Je kan die bestanden hernoemen in je verkenner door op het bestand te gaan staan rechtermuisknop en dan naam wijzigen
Dan maak je de naam korter alle kans dat nero het dan wel wil branden

Ps op je opgestuurde printscreen staat bij mij helemaal niks is een wit vlak ?
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

wendie

Weet ik niet bjo,  :-X geen oude in ieder geval, ( hoe kan ik dit zien en waar? ) ik brand hoofdzakelijk mijn documenten enz....Wendie



Edit Zandman : heb de printscreen toegevoegd

bjo

ik zie dat je 4542 mb op een schijfje wilt branden dat lukt geen mens natuurlijk op een 700mb schijfje  ::)
[move]there is no power like xp power[/move]

bjo

gewoon starten  dan het venstertje wat je krijg annuleren en dan in de help functie op info nero klikken
[move]there is no power like xp power[/move]

Zandman

En de twee namen die je moet hernoemen staan er ook als je er oudje 1 en oudje 2 van maakt pakt nero ze wel denk dat het de underscore( _ ) is waardoor hij het niet pakt .
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

wendie

Ja er staat op het doosje 700 Mb data..

wendie

Ik weet niet   :-X  of je in de venster iets kan bewerken,  dit, omdat ik het bestand  er niet uit kan verwijderen.
Kon even niet reageren, had telefoon, Wendie

Zandman

Als je nero afsluit en het bestand opzoekt in de verkenner dan kan je het daar bewerken op de manier zoals ik hiervoor al aangaf
Verder moet je het aantal bestanden wat je wil branden beperken tot 700 mb meer gaat niet passen op een cd-r
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

wendie

Ga het straks proberen, ga nu even eten, bedankt alvast, Wendie :o

Edit Bugs : Het is inmiddels 21 september 2003. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is. Dit topic gaat dicht. Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.