kleine window's

Gestart door Nirak, 29 augustus 2008, 11:12:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nirak

Hallo daar,

Ik erger  :pissig mij altijd aan de kleine windowtjes die je b.v. opent als je een bijlage wilt zoeken..... waarom is dat eigenlijk zo klein en, interessanter natuurlijk, kan ik daar iets aan doen?

Weer
groeten
Karin



Han

Je bedoelt de venstertjes die windows opent als je over je harddisk moet zoeken om iets toe te voegen? Dat zijn standaard maten die je niet aan kunt passen. Hoe hoger je schermresolutie, hoe kleiner ze lijken  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Nirak

Yep, dat is precies wat ik bedoel... ik zal toch niet de enige zijn die daar zo over denkt?
Enfin, tis niet anders.
Weer dank voor je snelle reactie.
Groeten
Karin

Han

Ik denk er precies hetzelfde over maar aangezien besturingssystemen ontworpen worden door jonge mensen met scherp zicht zal dat altijd wel zo blijven  ;)

Als ze die venstertjes maar eens zo groot zouden maken dat alle info erop kon zonder te hoeven scrollen, dan zou het al mooi zijn  :yessss
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Nirak

Ja vooral dat scrollen, daar word ik gek van  :knuppel, daar moeten ze toch zelf ook last van hebben of zouden die lui noooooooooit een bijlage ergens bij doen... dat kan natuurlijk hè. Enfin, weer een topic-je om af te sluiten of zal ik de ontwerpers een mailtje sturen met mijn klacht ;) zou wel mooi zijn hè.
Fijne avond
Doeg
Karin

Han

Je kunt het doen maar het heeft denk ik weinig zin.  ;)

Ik sluit 'm af, okee?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Nirak

Yep, over en sluiten maar!!
By
Karin