service pack 2 xp home instaleren

Gestart door lisa, 27 maart 2008, 20:40:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lisa

goede avond
heb bij vrienden een legale windows xp home geinstaleerd want die ze hadden was dat niet is gelukt viel nogal mee eigenlijk
nu heb ik via windows update  SP2 erop willen zetten, maar nu geeft hij
runtime error 203 at 5A003CD1
en ook nog hetzelfde maar dan  636E3EFD
heb ik iets fout gedaan of kan daar nog iets aan gedaan worden
grts lisa

Han

Heb je direct na de installatie van de oude versie van XP het servicepack 2 geinstalleerd?

Dit soort fouten komt soms voor als je eerst nog andere software of drivers installeert voordat je windows update hebt gedaan op de oude versie van XP. Draai dus eerst alle beschikbare updates en installeer verder nog niets en dan SP2 erop. Zorg ervoor dat je een officiele versie van SP2 installeert gedownload via windows-update of via deze link.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

lisa

heb het zo gedaan als hierboven beschreven, maar heb niet gevraagd of ze zelf soms niet iets geinstaleerd hebben ben nl 2 dagen ziek geweest en heb sp2 niet onmiddelijk erna kunnen doen als dat zo is wat moet ik dan doen

Han

- eerst home installeren
- dan alle beschikbare updates waarbij je sp2 even laat zitten
- dan sp2 downloaden en installeren.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

lisa

goeiemorgen allemaal
oke ga dat vandaag proberen en ik laat het weten of het gelukt is maar dat zal vandaag niet meer zijn denk ik
bedankt voor de informatie

lisa

zal pas maandag zijn dat ik opnieuw kan beginnen hebben daar onverwacht visite gekregen en die blijven tot morgenavond
denk laat het even weten anders denken jullie misschien we horen niets haha maar ik laat het altijd weten
grts lisa

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

lisa

wil even laten weten dat het gelukt is, bij hen werkt alles prima :P
bij mijn vista alles naar de beginwaarde terug moeten zetten maar alla die doet het ook weer
bedankt voor de informatie dit topic kan gesloten worden :goed
groetjes lisa

Han

Fijn dat het voor elkaar is Lisa.
Ik sluit het topic hiermee af :slotje
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!