Klokweergave

Gestart door jeanette1970, 30 december 2007, 14:12:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeanette1970

Ik draai op win XP home edition. Als ik met de muis op de klok ga staan krijg ik geen datum te zien, enkel zoals op dit moment zondag, december 2007.
Wie weet waar ik dit kan vinden of hoe dit op te lossen?

Bugs

Citaat van: Han op 30 december 2007, 13:33:44
Maak dus even een nieuw topic aan met je vraag over de datum en tijd. Niet alleen met de vraag over wat je constateert wat er mis is maar ook met wanneer dat voor het eerst te zien was en wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen.
Groetjes van Bugs

jeanette1970

Sorry Han was weer eens te snel  ::)
Citaat van: jeanette1970 op 30 december 2007, 14:12:43
Ik draai op win XP home edition. Als ik met de muis op de klok ga staan krijg ik geen datum te zien, enkel zoals op dit moment zondag, december 2007.
Wie weet waar ik dit kan vinden of hoe dit op te lossen?
Ik heb dit naar mijn idee al sinds de nieuwe installatie, nu ruim een week geleden. Programma's die ik na de xp installatie heb geinstalleerd zijn avg, windows live messenger, Hyves kwekker en Office 2007.  Ik heb zelf nog niets geprobeerd, heb nl. geen idee waar ik dit moet zoeken, kan niks vinden in de eigenschappen voor datum en tijd.

Han

Het is ook geen setting die je kunt doen in een standaard geinstalleerde WinXP. Dit soort fratsen krijg je alleen voor elkaar met tweak-programma's die registerinstellingen wijzigen.

In je andere topic schreef je dat er net een hele nieuwe installatie opzit, alles met de originele HP cd's die ik erbij gekregen heb. Met die originele HP cd's zet je een image op je PC die HP gemaakt heeft.
Ik zou als ik jou was contact opnemen met de HP-helpdesk. Als zij dit zo ingesteld hebben weten ze misschien ook waarvoor dat zo gedaan is.

Je kunt ook nog even gaan kijken op der site van HP en daar in de FAQ van jouw type pc kijken of er al iets over vermeld is.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

jeanette1970

Was dus heel simpel....landinstellingen in configuratiescherm, klok staat nu goed, topic kan dus gesloten:)

Bugs

En zo hebben we weer allemaal wat geleerd. :)
Fijn dat het is opgelost, en ik sluit het onderwerp hier mee af.  :slotje
Groetjes van Bugs