Fout met openen configratie scherm

Gestart door sanderman1992, 24 december 2007, 14:36:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sanderman1992

Hallo,

Ik ben pas nieuw en heb nu een probleem:

Beste mensen!

Ik heb sinds kort de volgende foutmelding als ik mijn configratiescherm open:

To enable the advanced sound effect for gaming, please make sure the settings of Hardware Acceleration is "full". The directory is as below: Control Panel -> Multimeda (win98 (achtennegintig)/Sound & multimedia(Win200,Me)/Sound & Audio Devide(WinXP) -> Audio -> Playback/Advance... -> Performance -> Hardware Acceleration.

Ik snap hier helemaal niets van heb al zitten google, maar ik heb geen antwoord gevonden dat ik kan volgen/werkt.

Mvg sander

Als je het via mail/msn wil uitleggen dit is hem:
Ik weet niet zeker of dit de goeie afdeling is..


Edit Bugs: Mailadres verwijderd. De bedoeling van een forum is de vraag en de antwoorden op het forum te behandelen, en niet privĂ©. Zo kunnen we er allemaal iets van leren.    ;)

Han

Hoi Sander, welkom op PCN-forum.

Er staan behoorlijk wat hits op google betreffende de melding die je krijgt. Bij geen enkele een oplossing?

Op een van de links staat het volgende:
The error you get is caused by a defect of your Realtek AC'97 Audio driver. Please go to the following this website for Realtek AC'97 Audio driver and download the appropriate driver for your Motherboard. Remove your old driver, reboot and install the new one.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Han

Beetje kansloos, je vraag droppen en vervolgens nooit meer terugkomen.

Het is inmiddels 31 januari 2008. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is, anders was de topicstarter er wel op teruggekomen. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!