Msoobe werkt niet.

Gestart door BoelieFM, 30 november 2006, 22:53:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BoelieFM

Hallo  :) ,

Ik ben nieuw, ik had ook gelijk een vraag(je).

Ik heb Windows XP Home Edition zo'n twintig dagen geleden opnieuw geinstalleerd en ik moet nog registreren, je kreeg steeds zo'n blauw scherm en toen deed ik 'Herinner mij later' nu heb ik dus mijn key-code gevonden maar als ik de wizard nu start (msoobe.exe) gebeurt er niks. Ik kan het dus niet openen, ook niet als hij het automatisch vraag als ik mijn computer opstart.

Weet iemand misschien hoe ik het weer werkend kan krijgen.

Han

* Klik op Start
* klik op "uitvoeren
* Type of kopieer de volgende tekst in het vakje : oobe/msoobe /a (dus niet msoobe.exe)

   

* Klik op "OK"

Je krijgt dan het registratiescherm voor je neus waar op je ziet dat je al geregistreerd hebt of waarmee je je XP kunt registreren.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

BoelieFM

Dan opent hij ook niks, kan misschien iemand msoobe.exe even uploaden en kan ik het overschrijven misschien dat dat werkt.

Han

Heb je een volledige en legale versie van Windows dan moet het bestand msoobe.exe
in de map C:\windows\system32\oobe staan.
Heb je dit bestand niet dan wil Microsoft dit graag weten............  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

BoelieFM

Ja dat bestand staat er het is gewoon legaal orginele cd, maar als ik dus msoobe aan klik dan opent hij geen scherm wat hij eerst wel deed..

Han

NIET op msoob.exe klikken in die map. Dan werkt het inderdaad niet

* Klik op Start
* klik op "uitvoeren
* Type of kopieer de volgende tekst in het vakje : oobe/msoobe /a
* Klik daarna op "OK"

Als dat niet werkt dan is er kennelijk wat beschadigd in je windows.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

BoelieFM


Han

Vreemd. Dan is het wachten totdat windows vanzelf aangeeft dat er geregistreerd moet worden.
Dan popt dat venstertje vanzelf op. Gebeurt dat niet dan kun je ook Microsoft even bellen en vragen om een oplossing.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

BoelieFM

Oké, maar wat gebeurd er dan precies als de 30 dagen voorbij zijn?

Bugs

Dan kun je XP niet meer gebruiken. Ik zou vóór die tijd even contact opnemen met Microsoft als ik jou was (als je XP dan nog steeds niet aan de praat hebt kunnen krijgen).
Groetjes van Bugs

Bugs

Topicstarter geeft geen reactie meer. Dus dit onderwerp gaat op slot.  :locked
Op verzoek van de topicstarter kan het door een teamlid weer geopend worden.
Groetjes van Bugs