Bestandstype Bewerken (bestandsmap)

Gestart door demir, 15 oktober 2006, 23:35:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

demir

hallo,

bij mapoptie heb ik bij bestandstypen de bestandsmap (geavanceerd) een pictogram gewijzigd. Nadat ik dit heb gedaan worden de mappen niet gelijk geopend, maar komt er een Zoek functie tevoorschijn  :-\
dat moet ik niet hebben  :knuppel

daarna heb ik bij de functie Nieuw... eentje gezet, waar ik het naar C:windows/explorer.exe link.
en deze op standaard zet....maarrrr....de mappen die ik nu open, ze worden in een aparte venster geopend.
bij algemeen heb ik dit geprobeerd te veranderen, maar zonder succes.

uhmmm.....HELLLPPPPPPP  :'( :'(

alvast bedankt navigator dude's  :goed

Han

Tja d'r is met het veranderen dan toch kennelijk iets foutgegaan. Ik weet zo 1,2,3 ook geen site waar je dat zou kunnen controleren.
Vergelijk wat jij veranderd hebt eens bij een ander bestandstype staat en vul dat dan bij degene die jij hebt veranderd net zo in. Dan moet het goed gaan.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

demir

))) dat heb ik geprobeerd. maar bij Map (geavanceerd) kan je de opties niet bekijken van Open en Explorer. die functie daar is uitgeschakeld........
best wel lastig ding dit en als je een andere commando geeft bij Nieuw... kan je gemaakte commandos niet verwijderen, bijv.

ik had MapOpenen->C:/windows/explorer.exe aangegeven....want niet goed is. maar nu kan ik MapOpenen ook niet verwijderen...

als er iemand is die dit wel weet...alle hulp is welkom!

Han

Dan verwijder je 'm toch en maakt 'm helemaal opnieuw aan?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

demir

Verwijderen lukt ook niet, die optie is uitgeschakeld...

Han

Dan heb je onvoldoende rechten. Ben je wel ingelogd als administrator?


Edit Han:Het is inmiddels 12 november 2006. Ik neem aan dat het probleem waarvoor dit topic geopend werd allang opgelost is, anders was de topicstarter er wel op teruggekomen. Dit topic gaat dicht. De topicstarter kan het topic zo nodig laten heropenen middels een PM aan een van de teamleden.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!