Zit in WinXPSP2 ook de SP1 update?

Gestart door Han, 12 oktober 2004, 20:14:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Han

Hij gaat bij mij in de cd-map waarin ook al de drivers zitten.

Als je nou WinXP (de versie zonder servicepacks) geinstalleerd hebt, dan hoef je toch niet eerst SP1 te installeren en daarna SP2?
SP2 bevat toch alle updates, inclusief SP1?? Ik dacht het wel, maar ik weet het niet 100% zeker.
Als dat zo is dan kan ik die SP1 CD die ik van Microsoft gekregen heb namelijk wegsmijten.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Martijn

dat vind ik nou een goeie vraag of sp2 alles van sp1 bevat
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Bugs

Zoals ik al dacht zit in Sp inbegrepen in SP2. Althans volgens dit berichtje:

Nog geen maand na de officiƫle release van Service Pack 2 voor Windows XP heeft Microsoft nu ook de Nederlandse versie voor de Nederlandstalige editie van Windows XP beschikbaar gesteld. Op dit moment is alleen het 258MB grote netwerkinstallatiepakket van SP2 direct te downloaden. Dit pakket bevat de nieuwe service pack voor alle smaken van XP. Via Windows Update kan de juiste release gedownload worden, die overigens een stuk kleiner is dan het netwerkpakket. Naast alle updates van SP1, tientallen (al dan niet kritieke) patches die de afgelopen anderhalf jaar zijn uitgebracht en de laatste versies van DirectX, Windows Media Player, het .NET Framework en andere toepassingen, bevat de update een groot aantal tweaks en nieuwe features op het gebied van beveiliging. Voor een overzicht van alle fixes in Service Pack 2 kan je terecht in dit Knowledge Base-artikel. Naast het oplappen van de fouten in Windows XP voert SP2 ook enkele functionaliteitswijzigingen door, die op deze pagina worden besproken.

Bron: www.tweakers.net
Url:    http://www.tweakers.net/meuktracker/7246
Groetjes van Bugs