qware toetsenbord

Gestart door computernerd, 25 september 2003, 13:56:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

computernerd

dames en heren ik heb een probleem met mijn qware toetsenbord
dit is een ergonomisch toetsenbord met multimediatoetsen.
nu werkt het toetsenbord zelf wel als standaard ingesteld maar de software die is bijgeleverd voor de multimediatoetsen doet helemaal niets
de driver is voor win98 en win2000 dus zou het moeten doen.
ik heb de driver opnieuw gedownload bij de fabrikant en geinstaleerd maar de multimediatoetsen reageren nog steeds niet
heb al de snellink aangepast door deze voor te laten doen als windows 98 omfgeving maar ook dit werkt niet.
wie heeft voor mij de oplossing ? want diverse emails verder aan qware(waar niet op wordt gereageerd) kan ik nog steeds geen gebruik maken van de mogelijkheden van dit toetsenbord.
 :(

bjo

Compatibele hardware en software - overzichtCompatibele hardware en software is een informatiedienst van Microsoft via het Internet waarmee u kunt bepalen welke programma's en hardware het meest geschikt zijn voor uw computer. Gebruik Compatibele hardware en software om producten te beoordelen voordat u ze aanschaft, of te controleren of er updates zijn voor de producten die u nu gebruikt. De gegevens op de site worden regelmatig bijgewerkt, zodat u altijd beschikt over de meest recente informatie.

U kunt zoeken op leverancier of product, en bladeren in lijsten met software en hardware. Als u het gezochte product gevonden hebt, kunt u aan de hand van de aangegeven compatibiliteit bepalen of het product werkt met Windows XP of dat u een update nodig hebt. In veel gevallen hebben Microsoft en andere software- en hardwareleveranciers een product getest en de compatibiliteit met Windows XP beoordeeld. In andere gevallen wordt de compatibiliteit van een product beoordeeld op basis van de praktijk. Informatie van andere leveranciers over de compatibiliteit van hun producten met Windows XP wordt door Microsoft zeer op prijs gesteld.

hierzo :)
[move]there is no power like xp power[/move]

Han

Tja, als ik het zo lees heb je alles gedaan wat er te doen valt. Als de driver niet werkt en de leverancier niet reageert dan heb je helaas "een kat in de zak" gekocht.

Als op de doos staat dat hij in WinXP werkt dan zou je de consumentenbond in kunnen schakelen. Staat dat er niet op, dan heb je geen poot om op te staan.
Bij twijfelachtige producten staat er vaak op de doos dat het apparaat werkt in Win98 en Win2000. Doorgaans werkt het in Win XP dan ook wel, met de 2000 driver maar dat is helaas lang niet altijd het geval.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

computernerd

helaas helaas, ik kan het middels dat linkje niet uitvogelen
vertel eerst eens waar ik het moet zoeken want krijg zo'n  5 hits maar geen van alle bevat de info die ik zoek

de consumentenbond is geen optie want de doos heb ik niet meer en het ding draait prima onder win 98 maar windows XP
blijft gewoon k**

wie werkt er nog meer mee ?

Bugs

Ik zou een bezoekje brengen aan de winkel waar je 'm gekocht hebt. Die is aansprakelijk voor een juiste werking van een product, niet de fabrikant.
Groetjes van Bugs

Han

Drivertjes hierzo. (bovenin de page op linkie "downloads" klikken)
Lukt het daarmee niet, dan de raad van Bugs opvolgen of 3 hoog het raam eruit met die bende. Je zal de eerste niet zijn die hardware in zijn bezit heeft wat niet werkt in XP.

Of je kunt natuurlijk terug naar Win98 als je aan je toetsenbord gehecht bent ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

computernerd

even een update over dit onderwerp
ik ben inmiddels voorzien van de juiste xp driver.
deze is nu te downloaden op http://driverguide.com/
de driver is zo nieuw dat deze nog niet op de qware-site is vertegenwoordigd.

dus operator U kunt dit topic sluiten. Met dank voor alle reacties
op bovengenoemde site te benaderen
fabricant qware --> input devices -->kb-102

Han

Top dat het gelukt is ermee  :)

Case closed....
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!