Windows 8.1; KB3000850 optionele update (723,9 Mb)

Gestart door john, 02 december 2014, 11:22:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

john

Ik zie hier geen reeds bestaand topic over. Dus mijn (ham)vraag, heeft het zin deze update, omdat ie optioneel is, gewoon te downloaden en te installeren?

Han

Om welke update gaat het John. (KB..... )
Ik kan zelf even niet kijken. We hebben waar ik nu ben een behoorlijk slechte wifi verbinding. Windows Update begin ik dus even niet aan.
Met het KB-nummer kan ik wel via google even kijken wat voor update het is.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

john

Het gaat om update KB 3000850. Maar Han, voor mij is er totaal geen haast bij, dus mag later ook als je internetverbinding weer beter is.

Josette

Hoi Han,

die staat bij mij ook maar als optionele.

KB3000850: Update voor Windows 8.1 voor x64-systemen

Downloadgrootte: 723,9 MB

U moet de computer mogelijk opnieuw
opstarten om deze update van kracht te laten worden.

Type update: optioneel

Installeer deze update om problemen in Windows op te lossen.
Zie voor een complete lijst met problemen die
in deze update zijn opgenomen het bijbehorende Microsoft Knowledge
Base-artikel voor meer informatie. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd,
moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.

Meer informatie:
http://support.microsoft.com/kb/3000850

Help en ondersteuning:
http://support.microsoft.com

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Josette

Ik heb het geprobeerd
maar hij download het niet!  :D

Ik wacht wel tot je terug bent hoor.
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Chrome laad hier niet , Bing wel. Ik heb even snel gekeken maar het ziet ernaar uit dat er problemen zijn met deze update. Laten staan dus maar en even niks mee doen.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Josette

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

john


Han

Bij mij wil KB3000850 op mijn Win8.1 laptop ook nog steeds niet installeren. Ik las via google dat er nog steeds veel problemen mee zijn. Na installatie, PC's die niet meer opstarten, PC's die traag opstarten en meer ellende. Ik laat hem nog maar even voor wat het is.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

john

Ik zie dat er op dit topic nog geen slotje zit! Verwacht je nog iets waarmee Microsoft de gesignaleerde zal verhelpen?
Behalve dan deze genoemde optionele update staan er nog 2 die ik vooralsnog maar niet heb gedownload en geïnstalleerd.
Het gaat om KB 3013769 en KB 3013816, beiden van 9 dec. 2014. Heb je deze wel gedownload en geïnstalleerd?

Josette

KB 3013769 en deze KB 3013769 en  KB 3013816

zijn het bij mij!

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

john

Josette, wat bedoel je met het vorige bericht?

Josette

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Mijn KB3000850 staat er nog steeds. Zolang hij nog bij de optionele updates blijft staan sluit ik dit topic niet af.
Naar wat ik begrepen heb is Microsoft er nog mee bezig. Ik heb besloten om hem niet te installeren. Daarvoor gaf ie bij anderen teveel problemen.
Na een oplossing krijgt ie w.s. een ander KB nummer en verdwijnt de optionele KB3000850.

KB3013769 en KB3013816 geven, zoals je op de google links kunt lezen, beide problemen op sommige PC's.
Ze zijn op mijn laptop wel zonder problemen geïnstalleerd. KB3013816 is op 17-11-2014 binnengekomen en KB3013769 op 26-11-2014. Ze zullen wel teruggetrokken zijn door Microsoft.

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

john

Aan KB3000850 ga ik dus zeker niet mijn vingers branden hoewel die nog steeds in de lijst voorkomt.
Hetzelfde geldt voor KB3013769 en KB3013816 staan ook nog steeds in de lijst, maar gezien de mogelijk te verwachten problemen, zie ik er vooralsnog maar vanaf.
Bedankt voor de update Han.

feao †

Goedemorgen, ik zit net deze topic te lezen en ook hier staan ze op de wachtlijst zie ik en ben jullie zeer dankbaar want ik wilde ze dus gaan ophalen en bedacht me gelukkig op tijd eerst ff spieken bij Han   ;D
Scheelt me een hoop ellende dus lees ik, ik laat ze dus mooi staan en blijf er ook af dames en heer..
Fijn weekend allemaal
groetjes Mariska
Nooit te oud om te leren!
groetjes Mariska

Josette

Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

john

Citaat van: Han op 15 februari 2015, 11:35:51
Mijn KB3000850 staat er nog steeds. Zolang hij nog bij de optionele updates blijft staan sluit ik dit topic niet af.
Naar wat ik begrepen heb is Microsoft er nog mee bezig. Ik heb besloten om hem niet te installeren. Daarvoor gaf ie bij anderen teveel problemen.
Na een oplossing krijgt ie w.s. een ander KB nummer en verdwijnt de optionele KB3000850.

KB3013769 en KB3013816 geven, zoals je op de google links kunt lezen, beide problemen op sommige PC's.
Ze zijn op mijn laptop wel zonder problemen geïnstalleerd. KB3013816 is op 17-11-2014 binnengekomen en KB3013769 op 26-11-2014. Ze zullen wel teruggetrokken zijn door Microsoft.
Per 2 mrt. jl. heeft Microsoft update KB 3000850 als belangrijk geïndiceerd.........ik zet er nog steeds grote vraagtekens bij of het echt zin heeft deze update te downloaden en te installeren.
KB 3013816 en KB 3013769 staan bij mij beiden op de lijst gedateerd 9 dec. 2014 en nog steeds aanwezig, dus Microsoft haalt ze vooralsnog niet weg.

Han

Tja ik weet ook niet wat ze ermee willen. Ik heb geprobeerd om KB 3000850 te installeren. Dat lukt nog steeds niet.
KB 3013816 en KB 3013769 zijn bij mij geinstalleerd en hebben geen problemen veroorzaakt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

john

Dan neem ik maar de gok dat die 2 kleinere updates bij mij ook geen problemen zullen veroorzaken.
Overigens schijnt die KB3000850 een samenraapsel te zijn van al eerder uitgebrachte updates waarvan ik een aantal zeker al als losse update heb.
En als ie niet te downloaden is, simpel, dan houdt het ook nog eens keer op.