Nieuw Menu

Gestart door Pimmetje, 06 mei 2004, 16:32:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pimmetje

en nu openen alle pagina's links van www.podencoinnood.nl in het menu  :-X :-X
pimmetje

Josette

Ik zie het ::) ::) ::)......................heb je toch ergens in je programma zo aangeven denk ik!

Josette
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Pimmetje

ja maar ben er alleen nog niet achter waar  ;D ;D ;D
pimmetje

Zandman

Heb je aangegeven dat de links moeten openen in je mainframe (bij jou is dat inhoud2) pimmetje anders openen ze idd in het linkerframe.
Dus je target wordt main target="_main"
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Ik weet niet wat je veranderd hebt maar zet de oude terug en begin opnieuw.

Ergens in dat javascript gaat het mis.

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Pimmetje

dat ga ik dan nou maar doen want ik weet het ook niet meer, ik heb al main target maar evengoed plaatst die links

Han

Bij de eerste link staat :

<a href="http://www.podencoinnood.nl/pagina4.htm"><td class="menu" onmouseover="aan(this)" onmouseout="uit(this)"><target=:"_main"> Home</td></a>


<target=:"_main"> moet volgens mij <target="_main"> zijn, dus zonder de dubbele punt ertussen
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Pimmetje

ja daar was ik ook achter gekomen, weggehaald maar opende nog links, ik snap er niets van want ik had verder niets veranderd behalve het menu  :-X de oude is nu terug  :)
pimmetje

Han

Voortaan toch eerst even testen voordat ie online gaat joh.
Als je experimenteert op een bestaande site dan krijgen je bezoekers de fouten te zien, en dat wil je vast niet.

We hebben van dit forum ook een testexcemplaar online staan. Alles wat ik veranderen wil test ik eerst daar uit voordat ik het "in het echt" doe.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Pimmetje

 ;D ;D ;D en ook dat had ik inmiddels al bedacht, ach een leer voor de volgende keer en voor dit moment is het probleem weer opgelost  :-[ maar weer bedankt voor het meedenken hoor  8)
pimmetje

Pimmetje

En het is gelukt om een nieuw menu erop te zetten en alles ook nog eens goed te laten openen, we zijn dus af van ons trilmenuutje  :)
pimmetje

Han

Zo hee dat ziet er prima uit, Pimmetje

Wat me nu nog opvalt is het volgende :
Je hebt bovenaan in het topframe staan "Stichting Podenco in Nood"
Op een paar pagina's die openen uit het menu staat ook die regel bovenin nog. Da's een beetje dubbelop, of niet??

Wat is die Butterfly trouwens een poepie om te zien zeg !!


Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Pimmetje

 ;D ben blij met je want dat had ik dus nog niet gezien, het is nu laat, kijk er morgen even naar
pimmetje

Han

Okidokie, slaap lekker  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Pimmetje

En we hebben er naar gekeken en veranderd  ;)
pimmetje

Black Panther

Ziet er strak uit Pimmetje!! :gert
Een stuk praktischer dan dat "flitsende" menu ;D
if you watch the movie Titanic backwards, it's about a magical boat that saves people.

Pimmetje