Ledenkaart

Gestart door Lies, 15 april 2003, 20:55:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lies

Ik ben bezig om een website te maken voor een vereniging en nu leek het me wel leuk om net zo'n ledenkaart te gebruiken als jullie op het forum hebben. Is dit mogelijk ? En zo ja, hoe werkt het precies ?
Bezoek mijn website (url : zie profiel)

Zandman

De ledenkaart zat in gebouwd in de forumsoftware
Ik weet niet of het mogenlijk is om ook alleen de kaart te gebruiken
Wij hebben alleen het oorspronkelijke kaartje vervangen voor het kaartje wat er nu staat om dat we graag een benelux kaart wilde hebben.
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

De code voor de kaart van dit forum is in PHP geschreven. Ik weet niet of je homepageruimte dat ondersteunt?

Ik heb laatst een kattensite gezien waarop een javascript stond met een wereldkaart. Kon je aanklikken/aanmaken waar je met je katten woonde. Heb die site gelinkt op de kattekids linkpagina, maar weet niet meer op welke link het was. Staan d'r zoveel  ::)

Zandman en ik hebben voor je gezocht op PHP en Java-sites maar we kunnen niks vinden  :-\
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Zandman

Ik heb nog wel wat voor je gevonden maar dat is een service van www.bravenet.com.
Dit komt van een van de sites van de kattenkidslink pagina .
Denk dat je dat alleen op hun sites kan gebruiken.Maar je kan altijd informeren of je het op jouw site kan gebruiken.
Het is een java-aplicatie
http://www.bravenet.com/samples/guestmap.php
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Die kattensite staat hier : http://darkie.ontheweb.com
Kan je even kijken hoe het eruit ziet.
Da's geen bravenet site. Hij staat bij pandora.be voor zover ik kan zien dus dat opent perspectief.  :)
Even die webmaster mailen dus. Misschien kan die je verder helpen?
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Lies

Bedankt voor jullie reacties, ik heb even alles doorgespit en me maar aangemeld bij Braveheart. Kijken hoe dat precies werkt. Een extra gratis website is ook nooit weg. Ik heb de kaart in principe voor eigen gebruik nodig om te kijken waar de leden allemaal wonen, dus de kaart hoeft niet perse op de site van de vereniging te staan.
Bezoek mijn website (url : zie profiel)