Op zoek naar script.

Gestart door elmiradachner, 02 maart 2003, 15:04:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elmiradachner

Wie weet waar ik de code van dit uitschuifmenu kan vinden:

http://www.robenger.com/

Wat ik ook probeer, ik kan de bron niet achterhalen  :(
Ik wil zo'n menu met aanpassingen ook!!!!


Edit Han : Topictitel verduidelijkt. Met de oude topictitel "wie weet waar je dit kunt vinden?" is de info naderhand niet terug te vinden.
Lees punt 9 van de forumafspraken
even door

Josette

Hallo,

als je op de foto bovenaan links gaat staan met je muis,
en je klikt rechts dan zie je bron.
Dan heb je ze.

Ik zie ze toch midden op het blad werkt het niet!

Daaaaag,
Josette  :-[
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

elmiradachner

Dank! Ik heb inmiddels wel de bron gevonden, maar als ik ém kopieer dan krijg ik (in frontpage) de foutmelding dat in regel 23 potitie 1 een fout is opgetreden... met als uitleg dat ik de Create Slide Menu niet gedefinieerd heb... Ik heb dus nog niks in de bron veranderd. Waarom werkt hij bij mij dan niet?   :( :( :(


Edit Han : Code verwijderd omdat die de forumlayout totaal verknoeide.
Willen mensen de code hebben, stuur Elmira dan maar even een PM.
Via PM kan het invoeren van die code geen kwaad wat betreft de layout.

Han

Zeer waarschijnlijk heb je of de hele code niet, of je mist achterliggende bestanden die noodzakelijk zijn voor de goede werking.
Er zijn via internet duizenden menu's in java te vinden. Als je echt dát specifieke menu wilt hebben, mail dan even met de webmaster van de betreffende site. Leg uit wat je graag wilt en vraag waar hij/zij die code vandaan heeft.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

elmiradachner

Sorry dat ik zo'n grote html code in het bericht plaatste Han!

Ik ben de hele avond op zoek geweest, maar begrijp NIET waar ik nou de mist inga... Ik doe precies hetzelfde als in de bron van de pagina die ik in mijn eerste pagina noemde, maar ik krijg alleen een geel vlak....

Ik heb de pagina nu maar even op het net gezet, mocht iemand er even naar kunnen kijken (naar de bron dus, niet naar dat gele vlak!  ;) ), dan hééél graag. Ik weet het echt niet meer....  :-X

elmiradachner

Oh, en die pagina op het net is:

http://www.nagwa.nl/test%20menubalk.htm

Ik word moe, geloof ik.....

Helen

NON BLATERARE, SED POLIRE!

elmiradachner

Ja, dat is precies het probleem! Maar het gaat dus om de bron.... die heb ik exact gekopieerd van de pagina die ik in het bovenste berichtje noem, alleen daar doet hij (het slide-menu) het wel en bij mij niet! En ik begrijp NIET waarom niet. Ik word er zo langzamerhand gek van en zielig..... :(

bjo

als je die script van de link hebt die ik je gegeven heb dan moet je wel precies doen wat hun zeggen anders gaat het fout
[move]there is no power like xp power[/move]

Zandman

De pagina wil bij mij op dit moment niet laden
Maar ik kan wel zien dat ze gebruik maken van flash in deze pagina .
Staat dat uitschuifmenu op de eerste pagina van deze site of is er een andere pagina waar het opstaat
De eerste wil namelijk nu niet laden bij mij
een dag niet gelachen
is een dag niet geleefd.

Han

Hmm mooi geel vlak. Campina zou d'r jaloers worden op die kleur gele vla   :)

Maarrrrr
- in de bron zie ik geen plek waar de de <body> begint.
- Er wordt in de code verwezen naar 3 bestanden.
 Bestaan die bestanden en de map java en stylesheet bij jou?
  * De map "stylesheet" met daarin bestanden "australia-no-image.css" en "menu.css"
  * De map "java" met daarin het bestand "slidemenu.js"

Waar heb je het totale script vandaan? Aan de kleur en de bestandsnaam "australia-no-image.css" te zien is dit niet het hele script maar alleen een rip uit de bron van die australie-pagina want die is dezelfde kleur geel.
Bij zo'n script zit meestal een uitleg hoe je het toe moet passen en nog een paar bestanden.

Wil je weten welk script er gebruikt is, mail dan de webmaster van die australie-pagina want op deze manier lukt het niet omdat je het bestand slidemenu.js nodig hebt!!
 
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

elmiradachner

Dank jullie wel allemaal. Ik heb de webmaster een mail gestuurd en hij heeft me laten weten waar dat script vandaan komt. Dat ga ik nu - fris op de maandagmorgen - even bekijken.  :)

Han

Mooi, dan doen we deze vraag dicht  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!