inhoudsopgave die uitklapt..... HOE?

Gestart door elmiradachner, 11 februari 2003, 11:10:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elmiradachner

Ik wil heel graag een inhoudopgave op mijn homepage zoals je die kunt zien op:

http://www.robenger.com

Dus een topic, als je dat aanklikt krijg je binnen dat topic een onderverdeling.... Wie weet hoe je dat kunt maken? Ik werk meestal met Frontpage... Of bestaat voor zoiets ook een programmaatje? Het ziet er zo overzichtelijk uit!

dank voor een tip!

bjo

ga naar die site en bekijk de bron eens of het daar staat , dat doe je bij beeld en dan bron  :)
[move]there is no power like xp power[/move]

elmiradachner

 ;) dat is het hele probleem, als ik bij bron kijk staat het er niet!

Martijn

Dat is een javascriptje lijkt me

Mischien dat je wat hebt aan deze link

of anders met deze link, ga dan naar het gedeelte met van de Java script/applets verzamelingen

Of mischien heb je meer aan deze link.

En anders is een zoektocht op Google de moeite waard, en als je daar geen zin hebt heb ik het even voor je gedaan volg deze link en je komt bij de resultaten uit


Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

elmiradachner

Jee, dank je wel Martijn! Ik ga he nu meteen even proberen...

Martijn

graag gedaan, ik zelf heb goeie ervaringen met Leejo, daar staat keurig in hoe het in het html deel verwerkt moet worden, kan allemaal in frontpage. :gert
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

elmiradachner

Dan ga ik daar zo even goed zoeken. Is er ook een speciale 'vakterm'voor zo'n menu/inhoudsopgave? Anders zoekt het misschien een beetje moeilijk! Uitklapmenu lijkt me niet echt het goede woord....  :-X

Martijn

in het geval van leejo.nl ga je eerst naar java script in het menutje rechts en in het scherm wat zich dan opent naar menu, vanaf daar wijst het zich zelf, vaak staat er dan ook nog een voorbeeld bij
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

elmiradachner


elmiradachner

Martijn, je bent geweldig, hier staat precies bij wat ik nodig had (en het heet: Uitschuif Menu  ;)). Met die pagina kom ik beslist verder. Wat mij betreft mag dit topic dus als opgelost gemarkeerd worden! Dank!

Martijn

graag gedaan, nu ga ik blozen :blozen en je kunt het topic zelf op slot zetten door op het knopje opgelost te klikken :gert
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Han

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!