toch nog rode kruizen!

Gestart door elmiradachner, 29 januari 2003, 21:05:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elmiradachner

Ik heb de topic op de volgende bladzijde gelezen, maar blijf het volgende probleem houden. Ik heb een eenvoudige pagina gemaak met frontpage 2000 en op het net gezet met WS_FTP. Ik heb gezorgd dat alles kleine letters heeft en TOCH zie ik alleen een rood kruis, daar waar een plaatje moet staan. Het rare is, als ik de pagina met Internet Explorer open op mijn eigen computer, opent hij MET plaatje, op iedere andere computer geopend krijg je dat kruis te zien en verspringt soms ook de (enige) licht gekleurde tekstregel.

Wie oh wie helpt me uit de brand?
Als dank een set kaarten, die ik probeer aan te prijzen via die pagina die dus maar niet wil lukken   ;)

Het gaat om deze pagina: http://www.nagwa.nl

Han

Dat is een bug (fout) in Frontpage versie 2000 en hoger.
De verwijzingen naar de plaatjes staan naar je eigen harddisk i.p.v. naar de plek in je homepageruimte.

De code bij het plaatje "overzicht%20kaarten.JPG" op je openingspagina verwijst naar
../../Mijn%20documenten/email%20fotokaarten/overzicht%20kaarten.JPG terwijl dat http://www.nagwa.nl/overzicht%20kaarten.JPG moet zijn.

Als je in de HTML-code het gedeelte ../../Mijn%20documenten/email%20fotokaarten/ weghaalt dan zal iedereen het plaatje wel kunnen zien.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

elmiradachner

Geweldig Han! Dank je wel. De plaatjes komen nu goed op de pagina. Alleen... op sommige computers verspringt nu alleen nog de licht gekleurde zin, moet nog uitzoeken waar dat nou weer aan ligt (en waarom het dus niet altijd gebeurt). Was dat ook zo toen jij de pagina aanklikte? Je kunt me een mail sturen en ik stuur je een pakketje kaarten als dank, als je wilt!  8)

Han

Dat hoeft niet hoor elmira.
We zijn er op PCN om elkaar te helpen   ;)

Bedoel je die geelgekleurde zin?
Daar is hier niets mis mee. Ik heb je site bekeken met Internet Explorer 5.5, 6.0 en met Netscape 6.0 en bij allemaal is het prima in orde.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

elmiradachner

 :) Dank, dan kan ik nu verder met het uitbouwen van die site. Ben blij dat ik dit forum heb ontdekt. Dan is het probleem opgelost.
Dag!

Han

Okee, dan zet ik dit topic op "opgelost".  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!