Gratis account via Outlook Express

Gestart door Umiak, 01 augustus 2006, 17:44:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Umiak

Hallo,

Mijn account is Versatel.
Ik zou graag nog een ander account willen gebuiken via Outlook Express zonder naar de webmail op de site van deze account te moeten.
Dit ivm een extra e-mailadres. Bij Versatel is het niet meer mogelijk om andere aan te maken. Ze zijn gestopt met gratis inbelabonnementen.
Heb bij Lycos een adres maar daar werkt zo goed als niets!!

Weet iemand een andere account? Wel gratis.

Bvd
Fabienne :)

Bugs

Met G-mail is dat mogelijk. Je moet dan wel een uitnodiging krijgen van iemand die G-mail heeft.
Ik heb dat toevallig. ;)
Als je een uitnodiging wil, moet je dat maar even laten weten.
Groetjes van Bugs

Umiak

Hallo,

Bedankt voor je antwoord.

Werkt het wel zonder problemen?

Niet te veel reklame?

Ik kreeg bv devolgende reaktie ergens te lezen :

quote

hey, ik heb gmail en ik vind het een fijn adres, maar hij doet erg vreemd. hij weigert berichten te openen (als je klikt, gaat er bij de teller ongelezen berichten er een weg, maar het bericht blijft dicht). soms doet hij het eerst wel en later niet. ook loopt het internet veel vast en sluit het zichzelf af. het adresboek werkt om de keer. (dan weer worden de adressen wel weergegeven en dan weer niet)

unquote

weet je ook de instellingen voor outlook express?

Tot horens err,
mvrgr
Fabienne



Bugs

Het werkt bij mij zonder problemen.
De instellingen voor Outlook Express zijn niet moeilijk.
In Outlook Express zie je géén reclame, die zie je wel als je de mail via het internet opent. En die is net zo hinderlijk als bij Google, dus (in mijn optiek) totaal niet storend.
Maar nogmnaals, als je G-mail via Outlook Express gebruikt, zie je totaal geen reclame.

Wil je een uitnodiging, dan hoor ik dat wel.
Groetjes van Bugs

Umiak

Hallo,

Dat zou ik wel leuk vinden.

Wil het graag uitproberen.

Vertel je me dan hoe het in zijn werking gaat?

mvrgr
Fabienne

Bugs

Ik heb je een uitnodiging gezonden.
Als je je account hebt aangemaakt moet je even op webmail kijken bij settings (rechtsbovenin).
Klik dan even op forwarding and POP. Daar staan linkjes waarin precies wordt beschreven hoe je Outlook Express moet instellen.
Groetjes van Bugs

Umiak

heb het allemaal gedaan maar het werkt niet, vanmorgen blokkeerde de laptop gelijk.

heb gmail maar verwijderd.

Umiak

Hallo,

Ik heb het weer opnieuw aangemaakt en nu werkt het wel.

Misschien heb ik gisteren het niet allemaal goed gedaan.

Bedankt voor je hulp. En voor de uitnodiging.

mvrgr
Fabienne

Bugs

Groetjes van Bugs