Help : Verzonden e-mails verdwenen

Gestart door Umiak, 11 maart 2006, 17:20:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Umiak

Weet iemand hoe verdwenen Verzonden Items terug te vinden zijn???

Dit is in Incredimail.

Is nu al de 2de keer en heb ze echt niet verwijderd.  :'(

Dan zouden ze zeker nog in de map Verwijderde Items nog gestaan hebben.
Ik begrijp er echt niets van. Help!!! :pissig

D.b.v.

Han

Dit is weer net zo'n noodkreet als je vorige keer : Map verzonden items leeg??
Ga je nu weer niet meer reageren, als er op je vraag geantwoord is?
Als dat zo is dan bespaar ik me namelijk de moeite om iets met deze vraag te doen.

Wil je wel serieus een vraag stellen, geef dan a.u.b wat meer info.
Zoals je vraag er nu staat kunnen we er niets mee.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Umiak

Ja, dit is weer een noodkreet en Nee ik heb nooit fatsoenlijk antwoord gekregen van Versatel. Alleen dat ze genn mailen verwijderen zelf. Heb er maar mee moeten doen.

En ik heb toen geen mailtje ontvangen dat je me geantwoord heb, Sorry bij deze dat ik je niet geantwoord heb.

Mijn vraag is toch duidelijk : Start mijn PC op, ga naar Incredimail, Map Verzonden Items is leeg?!?!?
Waar zijn mijn mailtjes dan? Ook niet in de Map Verwijderde Items. WAAR ZIJN ZE DAN GEBLEVEN??
Mijn e-mailadres is hier van HETNET. Heb ook al via internet naar HETNET naar mijn post gegaan maar daar staat ook niks. Maar dat is logisch.

Zeg maar wat je nog meer moet weten aan info.

M.vriendelijke groeten


Han

Als de notificatie aan hebt staan dan wordt er een mail verzonden. Wat je inbox van dat mailadres er vervolgens mee doet daar hebben wij geen invloed op. Je had trouwens ook even kunnen komen kijken. Als je hier een vraag stelt dan komt daar hoe dan ook een antwoord op.

Terug naar je probleem. In de meeste mailprogramma's kun je instellen dat de map verzonden items of deleted items leeggegooid wordt bij het afsluiten van het programma. Ga daar dus naar op zoek bij de instellingen van Incredimail.

Kun je het niet vinden dan kun je hier nog zoeken :
- Incredimail Help Artikles
- Incredimail FAQ
- Of overwegen om een ander mailprogramma te gaan gebruiken.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Umiak

Ja, nu krijg ik er wel een bericht over.

Ik denk dat je het niet begrijpt. De mailtjes zijn verdwenen.........

En nee mijn Map Verwijderde Items wordt niet leeggegooid na afsluiten.

De eerste keer was het met Outlook Express. Die gebruik ik ook voor een ander e-mailadres en daar is niets gebeurd deze keer. Dus is het voor mij echt?????

M'n zegt dat je alles terug kan vinden op de harde schijf dus moet er toh wel een manier zijn?

Heb al zeker naar icredimail hulp gekeken en niets gevonden

Tot later maar weer misschien, Groet

Han

Incredimail legt een soort schil over Outlook Express.
Als je het probleem dus in Outlook Express hebt dan heb je dit ook in Incredimail.

Als het nog op de harddisk staat dan moet dat staan in het bestand Verwijderde items.dbx.
Dat is de map waarin Outlook express zijn verwijderde Items bewaart. Is die map leeg dan zal er in die map Verwijderde items.dbx w.s. ook niks staan.

Misschien kun je bij Microsoft iets vinden erover. Heb je daar al gekeken?

Je weet echt zeker dat er geen vinkje staat daar bij die optie op het plaatje?
 

Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Umiak

Dat ben ik 100% zeker dat dit niet aangevinkt is!!!

Waarom  ben ik dan niets kwijt bij Outlook Express???

Incredimail heeft er niets mee te maken en heeft zijn eigen back-up.

Trouwens voor de zekerheid print ik nu al mijn mailtjes uit en maak elke avond een back-up van mijn mail en kopieer ik deze naar een externe harddisk.

Microsoft geeft geen antwoord.

Han

CiteerWaarom ben ik dan niets kwijt bij Outlook Express???
Geen idee, vraag het aan Bill. Het is zijn programma.  ;)
Als Microsoft al geen antwoord geeft houd het op. Je kunt het hooguit eens opnieuw installeren. Zoals ik al zei is incredimail niks anders dan een "leuk" schilletje over Outlook Express heen met daarbij dan wat eigen dingetjes. Zit er bij jou iets niet goed in Outlook Express dan gaat het ook mis in Incredimail.

Je kan natuurlijk je mailtjes uit "verzonden items" kopieren naar een andere zelfaangemaakte map. Dat scheelt je in ieder geval een hoop geprint en daarmee inkt + papier.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Umiak

"Wat bedoel je met : is incredimail niks anders dan een "leuk" schilletje over Outlook Express heen met daarbij dan wat eigen dingetjes. ??

Ik denk dat we de topic beter sluiten trouwens. Ik ben er niet wijzer van geworden.

Han

Precies wat ik al zei. Incredimail is een programma wat niet kan draaien als je Outlook Express niet hebt. Er worden componenten van Outlook express gebruikt als je Incredimail aanzet. Daarom draait Incredimail niet goed als er fouten in je Outlook Express zitten.

Tja je stelt een vraag en vervolgens zeg je de vraag mag op slot omdat je er niet wijzer van bent geworden.
Beetje tegenstrijdig, maar goed wat jij wilt. Het behandelen van vragen op een forum is een tweerichtingweg. Je krijgt tips en daar doe je vervolgens iets mee en verteld wat er gebeurt. Jij wilt per direct een kant en klare oplossing. Guess what...., die is er niet altijd meteen.

Slotje............
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!