IncrediMail Spyware of niet?

Gestart door Creamon, 04 maart 2004, 11:33:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Creamon

Hallo allemaal

Ik heb een vraagje. Ik zit er aan te denken om IncrediMail te gaan kopen en naast Outlook expres te gaan gebruiken. Nou weet ik dat er best wat mensen het gebruiken zonder problemen. Maar ik hoort ook van iemand dat er verborgen Spyware in zou zitten en dat het juist een programma is wat voor problemen op de computer zou kunnen zorgen. Weten jullie hier iets over?
Heb wel een beetje zitten neuzen op het Internet maar in Holland bevoorbeeld is daar niet veel over te lezen tenminste als ik zo zoek  ;)

Groetjes van Monique
Groetjes van Monique

Bugs

Je kunt veel over IncrediMail vinden, allemaal een beetje tegenstrijdig. Uiteraard zegt IncrediMail zelf dat er absoluut geen spyware in het programma zit.

Even verder vind ik dit.

Snel vertaald:

Het is een geweldig programma en makkelijk te gebruiken.
Het is ook behoorlijk instabiel en laat soms mijn computer vastlopen en dat is een XP Pentium 4 2.40ghz

Om de spyware die er in zit kwijt te raken IncrediMail volledig afsluiten en ga daarna naar c:\program files\incredimail\bin.
Zoek dan en verwijder imhook.dll.


Hier staat weer dat IncrediMail geen spyware bevat maar wel (volgens de schrijver) onschuldige informatie verstuurt zoals over het gebruik van plaatjes en zo.

En dan nog tot slot even een link naar ervaringen van wat gebruikers met het programma.

Ik ga ze niet allemaal vertalen maar terwijl de een zegt geweldig klagen er weer anderen over vastlopen en zo.

Groetjes van Bugs

Creamon

Hallo Bugs

Heel erg bedankt voor je reactie.
Ik ben niet zo goed in engels maar zal toch proberen het allemaal een beetje te lezen. Ik had inderdaad niet naar het Engels gedeelte gekeken alleen in Nederland en een gedeelte in Duits. Het is ieder geval dus moeilijk van hoe of wat of het nu wel een goed programma is of niet.
Nogmaals bedankt voor je Hulp

Groetjes van Monique
Groetjes van Monique

Martijn

Mijn ervaringen met incredemail zijn kort en slecht, het maakte mijn pc zo instabiel als de p*st, heb nog nooit zo vaak een pc meegemaakt die bleef hangen......
Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom zijn geweest

Han

Ik heb het ooit eens geprobeerd en al heel snel heb ik het er weer afgegooid wegens net wat Martijn noemt.
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Creamon

Bedankt voor jullie reactie  :)
Groetjes van Monique

Creamon

Hallo naomi

Sorry beetje late reactie. Maar bedankt voor jouw reactie. maar mij gaat het juist om de plaatjes en dat je er leuke stationery's mee kunt maken. Daar ik juist altijd stationery's ( briefpapier voor de mail) maak die ik ook op mijn website aanbied. En omdat Windows toch veel gaat veranderen in Pack 2 van XP zat ik dus van ja wat doen we dan ga ik mij richten op een andere doelgroep zoals mensen die Incredi mail gebruiken of ga ik dan stoppen met Stationery's maken omdat het dan met die update toch allemaal lastiger word als het allemaal zo door gaat. Dus dat was mijn reden dat ik Incredi wilde gaan kopen. Maar heb nu maar besloten dat ik het in eerste instantie niet ga kopen.
Groetjes van Monique

Gert

Citaat van: Han op 04 maart 2004, 16:59:57
Ik heb het ooit eens geprobeerd en al heel snel heb ik het er weer afgegooid wegens net wat Martijn noemt.


Ik sluit me hier direct bij aan  ::), het zuigt ook nog eens resources en de ontvanger van die mails is niet blij als ie nog met een 56K modem werkt :martijn
Locatie: +21.3 NAP

Myra

Ik hoor wel vaker dat computers niet overweg kunnen met IncrediMail. Ik werk er nu al een paar jaar mee en ik heb nergens last van, geen vastloper, niets!