INFO: Hotmail wist mail na 30 dagen

Gestart door Angel, 31 juli 2002, 18:36:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Angel

Veel Hotmailgebruikers zijn onaangenaam verrast. Hun e-mail bleek bij terugkomst van vakantie gewist. Sinds deze maand wordt de e-mail (definitief) verwijderd als een mailbox 30 dagen niet is gebruikt, na 3 maanden inactiviteit wordt het hele account verwijderd. De strengere gebruiksregels maken deel uit van een reeks maatregelen van MSN om hun gebruikers richting een betaald Hotmail account te sturen. Bij een jaarabonnement van 32 euro wordt er geen mail gewist en krijg je meer opslagruimte.  

bron: nieuwsbrief van digitale revolutie is mijn bron
Carpe Diem

Helen

Om hier even op in te haken: ik kijk dagelijks mijn Hotmailaccount in. Vanmorgen log ik in en krijg de mededeling, dat ik mijn account moet deactiveren, ik heb het 30 dagen niet ingekeken! Alles is gewist, adressenboek, archief bewaren etc.
Ik heb al een mailtje gestuurd, om te vragen wat dit voor onzin is.
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Angel

Hoe kan dat nu? Moet je dan soms ook daadwerkelijk mail sturen raar gedoe allemaal hoor en zeker niet klantvriendelijk!!
Carpe Diem

Josette

 Hallo,

daar hebben ze eens een mail over gestuurd.
Met de uitleg.......maar die heb ik niet meer!!!

Groetjes,
Josette  :-X  :-X :-X
Wie geen fouten maakt, maakt gewoonlijk niets! Groetjes van Josette

Han

Ik bekijk mijn hotmail-mailbox eens in de twee á drie weken.
Meteen even gekeken maar mijn account was er nog.
Djeez wat een spam in die postbus zeg.  ::)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Helen

Ze hebben niet gereageerd, maar toen ik vanmorgen inlogde, had ik ineens mijn adresboek weer! Bij het inloggen stond dat mijn account NIET gedeactiveerd hoefde te worden :-X

Snappen jullie het nog? Ik niet...
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Han

Yep, ze hebben je mail gehad en de backup van je account teruggezet  ;)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Helen

Foutje bedankt ;)

Afijn, er is nu niks raars meer gaande, mailtjes ben ik wel kwijt, niks aan te doen.
NON BLATERARE, SED POLIRE!

Cees †

Heb al maanden lang minstens 1 x p/m een waarschuwing c.q. lucratief aanbod gehad om m'n acount "levend" te houden als ze m zelf niet leegden zou m'n prullenbak vol zitten ermee. :-\ :-\ :-\

Cees de Leeuw

Han

M'n hotmail account barst van de spam. Dat komt omdat ik dat adres gebruik, als ik me voor een of ander aanmeld op internet.

De vraag om te betalen voor meer ruimte staat er bijna dagelijks bij. Je wordt dus zelfs gespamd door Microsoft zelf  ::)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Sander2003

Dat hotmail van tegenwoordig wordt steeds maar slechter en slechter......

ik had twee weken geleden een beetje teveel mail in mijn mappen staan!! dus toen gebruikte ik te veel ruimte dus ik kreeg een mailtje!!
Ik haal alle mailtjes weg en pas sinds gister!! staat er eindelijk weer dat ik genoeg ruimte heb... dat heeft wel twee weken geduurd!!!!

Heel slecht en klant onvriendelijk!!!:boos

Han

Tja Sander. Tegenwoordig moet je meer en meer voor internetdiensten gaan betalen.
Ik gebruik m'n hotmail-account nog maar zelden en heb een gratis mailaccount bij Yahoo mail aangemaakt. Dat werkt eigenlijk hetzelfde maar komt op mij vriendelijker over. Ze hebben bij yahoo ook een prima werkend spam-filter draaien  :)
Als de PCN-server down is, dan moeten we 'm opvrolijken!!

Sander2003

Ja ik weet het HOTMAIL is shit ik ben nu overgestapt op lycos heb je tenminste een beetje meer ruimte op je troep te bewaren en je krijg ook geen onzin mailtjes binnen!!

Heerlijk is dat!!